Inlägg från: Natalina1451 |Visa alla inlägg
  • Natalina1451

BIM Augusti 2023

Så spänd inför att testa nu på morgonen, har sparat kiss så min man kan göra det när han vaknar. jag hr vetat om alla graviditeter före honom så vi har bestämt att han ska få veta först den här gången 🤪 såklart tar han sovmorgon då.. men jag läste på testet att det var från 25 och inte 10 som jag trodde när det låg på samma hylla som clearblues testa tidigt 😵?💫 känner mig dum som snålade ut och inte bara köpte clearblue så det kommer 100% va negativt..

• Natalina1451

Testet imorse var såklart supernegativt, mitt illamående håller dock i sig. jag tempr ju inte så vet inte när ägglossning var men hade peak fredag till lördag morgon 28-29/7 på lördag kväll var det negativt igen. 

testet vad väl mer om jag skulle haft ägglossning tidigare och det därför vad senare än vad jag trodde. vi åker hem från Spanien idag så jag har beställt testa tidigt som borde komma imorgon 🙈 måste testa på tisdag sen åker maken på jobbresa och är inte tillbaka förren till helgen då ska vi testa tsm igen antar att bim är söndag 13/8

• Natalina1451

Beställde dom här från Abblo, är det någon som har erfarenhet? Det står att de kan detektera från 5 det måste ju vara det lägsta som finns på marknaden? Har några från RFSU hemma också och 2 från clearblue med veckoindikator, hur ska man lägga upp testandet?  

• Natalina1451

Vad segt att ni var flera med dåliga erfarenheter från abblotesten.. vet inte hur jag ska göra nu. har ju redan köpt hem dom 😵?💫 kanske kan skicka tillbaka o köp några andra, vilket testa tidigt test rekommenderar ni? 

• Natalina1451

syskonförsök - ja nu när dom kommer kan jag kininet låta bli o testa, men väntar så länge jag kan. Spillde ut morgonurinet jag hade samlat imorse.. så blir inget ikväll iaf. det var väl lika bra. 

Jag har ett RFSU Testa ofta som jag sparar till helgen för o veta om jag ska slösa ett digitalt eller inte. tror jag har bim på lördag/söndag 

• Natalina1451
    Fruffe skrev 2023-08-08 01:37:08 följande:

vill bara förtydliga att många av mina emojis blir till frågetecken.. haha!  så ni vet! 

Det är samma för mig .. eller så blir det stjärnor och andra konstiga emojis 😆
  • Natalina1451

Okej tjejer! 

testade med abblo nu med morgonurin (när maken kunde ta en paus från jobb) 

vad tror ni är det spök eller inte? 

vi kollade efter 12 minuter (det stod mellan 10-15 efter 20 ska man inte avläsa. Tycker båda att det är ljust rosa men syns Inte lika tydligt på bilderna färg. bestämt oss för att det är negativt men ska testa med det andra på torsdag och håller tummarna att det är starkare. 
    Första bilden är i dagsljus andra bilden i badrummet som inte har något fönster. 

• Natalina1451

Känns heeeelt sjukt, kan inte förstå det ❤️ 

hänger kvar i tråden dock, vi brukar alltid få ett missfall innan ett barn tyvärr men hoppas på att det går vägen dire denna gången! Och för att jag gärna vill se en massa fler pluss här i tråden, tror det är en bra månad för alla!
  • Natalina1451

Tack för alla gratulationer 😍 

Horisonten - enligt ff var ägglossning den 29/7 och då är det ägglossning +10 och bim -5 
    jag har inte kört med appen så länge (knappt en månad) och började tempa idag. men om man kollar på ägglossningstesten för cykeln så hade jag peak kvällen den 28/7 och morgonen den 29/7. 

Svar på tråden BIM Augusti 2023