BIM Augusti 2023
Anonym (T) håller helt med. Lärt mig så mycket från Vulverinkoos
Anonym (T) håller helt med. Lärt mig så mycket från Vulverinkoos
Horisonten: tänker att du själv skrev att ni har mycket tunt omkring er och då kan ju ovanstående vara en kombination av pms och stress. Det kan vara kört, men behöver inte vara det. Det är nog ingen av oss här som kan ge dig ett 100% svar. Vi kill-gissar ju bara...
Ingen säger att du inbillar dig. Men ibland kan man ju vilja något så mycket att kroppen faktiskt spelar än ett spratt, eller att det tex är stress i relation till pms som gör att du mår såhär.
Jag har Bim den 18onde OM äl skedde när jag tror. Fick ju dock missfall/kemisk graviditet förra cykeln så har inga jätte förhoppningar inför den här.
Lyksa: tycker ju dock att man kan ana något på Clearblues 🙈🙈
Var det någon här inne som körde med tempdrop?
Alvedon83.
Något du rekommenderar? Jag har kört med NC tidigare, men förstått att tempdrop är mer tillförlitligt?
Alvedon83: Ja jag har en på 8mån, en på 2.5 och en som blev 4 så nätterna är ibland helt okej och ibland som hela havet stormar. Så har gett upp NC.
Jo priset var ju rätt saftigt, men tänker att det kanske det var värt och nu har du övertygat mig 🥰🥰
Alvedon83: Ja det får nog bli en sådan. 🥰
Alvedon83: behöver inte vara kört. När jag tempade med första dottern höll jag på att bli knäpp av oro då tempen kunde svaja rejält från en dag till en annan.
Horisonten : jag har en regelbunden cykel på 23 dagar. Så 26 dagar är bra.
Anonym (syskon) varför väntade du inte till morgonen när hcg är som högst? Vet inte om jag ser något på någon av de där :/
Ååå håller så med er andra. Är på ÄL+8 och överanalyserar allt!!! Men är någonstans typ 1000% säker på att jag inte är gravid
Tog ett test i morse... ser ni något på detta ÄL +9
Embaraza: de jag tagit tidigare månader har varit helt helt blanka, förutom förra månaden när jag var gravid men fick missfall, då kunde man se svaga test innan monitorn reagerade på ÄL+13
Janbo : nej bara missfallet förra månaden, så ingen mer mens emellan.
Varm
Illamående emellanåt
Trött
Mensvärk
Typ det
Nu har jag kommit längre än vad jag gjorde sist iallafall. Ska ringa gyn idag och be om en tid till nästa vecka
Pannkakssmet jag skulle säga att det är positivt.