BIM Augusti 2023
Åh beklagar 💔❤️ jag själv var med om ett missfall runt Samma vecka. Vi plussade på försök 11, fick missfall och nu är vi på försök fyra efter missfallet, jag fick också höra som dig att de är lättare direkt efter. Åtminstone första tre försöken. Tyvärr stämde det inte för mig men hoppas de går fort för oss båda igen nu❤️ massor av kramar. de är tungt, de är en stor förlust och de kommer ta tid innan det känns lättare!
Nu har det värsta hänt. Vi fick missfall igår kväll (6+4). Ingen aning om det var en missed abortion eller om det faktiskt hände igår. Massa blod och klumpar. Inte varit hos gyn än men det var så pass mycket blod att det inte finns några tvivel om att det var ett missfall.
Mina symptom försvann tidigt i vecka 6, men har förstått att de kan komma och gå.
Vi har sörjt hela dagen nu och ska försöka samla ihop oss för att orka med vardagen nästa vecka.
Jag har läst på olika ställen att det kan vara lättare att bli gravid direkt efter ett missfall. Har ni några erfarenheter? Jag behöver hopp.