Anonym (T) skrev 2023-07-26 23:36:16 följande:
Tog du något mer test?
Det är ju svårt att säga, speciellt om dina tidigare tester varit inom en "för nära" tid från att du kissat, men om min kropp gett mig ett sånt ÄL-test hade jag troligtvis fått ett svagare test dagen efter och då räknat det starkare testet som positivt fast det inte tekniskt sett är det. För jag är väldigt bra på att missa min exakta LH-topp och eftersom jag tempar vet jag att jag har ÄL även om testet alsrig blev positivt enligt konstens alla regler. Men det är bara hur min kropp fungerar, så inte säkert det går att applicera på din. Alla är ju olika.
Tempar du för att bekräfta ÄL?
Jag tog ett till test igår när jag hade hållit mig 2,5 timme. Tycker de är väldigt likvärdiga testerna. Tempar inte. Aldrig gjort det och dålig koll hur de funkar mm. Med mina 3 andra barn med min exman körde vi bara på att ha sex varannan dag hela cykeln till typ någon dag innan bim och då blev vi gravida på första eller andra försöket.
men nu är jag äldre. Minsta barer är 5 år liksom och haft spiral och ny partner. Men vi har sagt minst sex varannan eller var 3 dag vilket han velat också. Dock har vi haft en gång varje dag typ sen mensen slutar. Hihi. Så borde inte kunna missa äl. Mensens sista dag var 20/7 och vi har myst till de 21/7 23/7 24/7 och 26/7 liksom. Men tycker jag har mer flyttningar och lite mer klibbiga eller lite mer trådiga om man skall säga men inte helt än. Så misstänker att äl är imorgon ev. Appen säger äl lördag. Se vad testet säger sen idag. Cykeldag 12 idag.
Båda testen jag tog