condii skrev 2023-08-11 09:18:34 följande:
Dagens tempökning har typ gjort min dag 😂 Lite kul ändå att oberoende av var vi är i cykeln så finns det symptom eller ickesymptom som vi vrider in och ut på i oändlighet för att få någon form av kontroll och uppfattning av vad som händer. ÄL har tagit upp typ 90% av min tankeverksamhet den här veckan. Det är i alla fall så kul och fint tycker jag att få följa er andra här på familjeliv, och veta att vi alla går igenom typ samma känslomässiga berg och dalbana. 💗
Nu tror jag att ÄL är över för min del. Fick alltså en temperaturhöjning även idag, så tror fortsatt på ÄL i förrgår. Vad säger ni som är tempexperter?
För mig är det väl då dags att kliva in i vad som tycks vara ytterligare en jobbig fas för oss som överanalyserar, väntan på ett pluss! 🥰 Har bestämt mig för att inte testa alls innan BIM, som jag nu tror är den 23/8. Skulle det bli kemisk graviditet vill jag hellre leva i tron om att det var mensen som kom?
Jag misstänker att min äl snart också är över, fick positivt äl-test i onsdags. BIM troligen den 25/8 och tänker lite som du.. plussade i slutet på juli och det resulterade i en kemisk graviditet. Resonerar som du och funderar på att inte testa tidigare ❤️ Frågan är dock om man kan hålla sig?