BIM Augusti 2023
Fruffe : har du använt din tidigare månader eller är detta första månaden?
Vinter01: jag har varit gravid 8 ggr och endast med sonen var det så.
Fruffe : har du använt din tidigare månader eller är detta första månaden?
Vinter01: jag har varit gravid 8 ggr och endast med sonen var det så.
Fruffe : okej för det är ju vanligt att den inte visar maximal första månaden. Men andra månaden brukar den ju ha fattat. Fick du maximal förra månaden?
Okej Fruffe, ja för första månaden man använder den så brukar man inte få Maximal. Men jag har haft 3 cykler på rad med maximal , varav förra blev jag gravid Men det slutade med missfall och nu cykeln efter så får jag bara hög, trots att jag är helt 100 på att min ägglossning var igår.
Syskonförsök: Härligt!!
Fruffe: Ja det var verkligen inte kul. Det var ett tidigt missfall men man hinner ju ändå tänka 100 tankar om hur allt kommer bli, vem den lilla kommer bli osv . Åh ja, MA är hemskt, det hade jag 2018, det var nästan värre. Upptäcktes i v.13 men den hade dött redan i v.9. Kände mig så otroligt lurad av kroppen som vägrade släppa taget om något som inte levde och att jag hade gått runt och trott att jag var gravid i 4 veckor, trots att det inte var så.
Horisonten: ser tyvärr inget jag heller. Men kan ju vara för tidigt
Helt övertygad om att jag hade ägglossning i söndags morse. Nu är mitt ägglossnings test ännu blekare.
Natalina1451: Grattis grattis!!!
Norrländskan : grattis grattis!! Gud vad kul!!
Jennjenn91 cd = cykelväg. Jag har tex ägglossning på dag 11, så 14 dagar innan mens stämmer inte på alla.
Fris. Ååå så var det för mig nu i juli. Fick positivt på flera olika tester, men sedan en vecka efteråt så blev de blekare och blekare, därefter började jag blöda. Jag kontaktade sjukvården för att få det bekräftat. Och fick då även cytotek för att hjälpa blödningen på traven.
Jennjenn91, cd= cykel dag. Telefonen autokorrektade det till cykelväg.