Horisonten skrev 2023-08-10 06:30:31 följande:
Solklart negativt test. Så väntar på mensen nu då. Inbillning och allt då. Svin kul. Men kommer bli svårt och bli gravid när jag gått upp och väger de jag gör nu. Allt känns bara skit
Här var det också negativt. Tog ett digitalt testa tidigt.. Och kom en liten blodstrimma när jag torkade mig, vilket jag alltid får ett par dagar innan mens. Så då var det kört denna månad med..
Jag är så ledsen just nu.. Jag har dumt nog varit inställd på att det här skulle gå fort. Med dom 2 tidigare barnen blev jag gravid direkt och med 3:e som blev ett MF blev till på 2:a försöket.
Nu får vi påbörja försök nr 4.. Jag vet att det inte är länge men för mig är det så. Vi började ju liksom i januari med ett försöka bli gravid och tack vare att jag hann gå så långt i förra graviditeten innan MF så känns det hopplöst..
Jag har också gått upp i vikt jämfört med mär jag blev gravid med dom 2 första.. Men vad överviktig då med och blev gravid utan problem.. Men är äldre nu med, 34 år, så kanske spelar roll med.. Var ju under 30 när jag fick mina 2 första barn..