-
Nä inte direkt går ana nåt, men det syns säkert mer i verkligheten👍Anonym (Lo) skrev 2023-08-15 10:34:13 följande:Tack!! Ser du strecket?? 😍
-
Tempen dök igen idag. Negativt test. Mensen kommer nog under dagen. Skit också! 😓😓😓 -
Ser väldigt fint ut🤩 synd att min temp inte kunde göra ett sånt där skutt uppåt😓Syskonförsök skrev 2023-08-16 06:24:29 följande:Min graf börjar nästan se för bra ut för att vara sann!
-
Grattis🤩Anonym (Anonym) skrev 2023-08-16 06:41:12 följande:Efter missfallet förra månaden vågar man knappt känna glädje, känner ett "kommer historien upprepa sig" ? Är så klart glad, men vågar inte hoppas.
-
Nu kom mensen😓
Håller tummarna för er som väntar på plus🤩 -
Ser inget streckAnonym (Syskon) skrev 2023-08-16 22:14:11 följande:
-
Åh va spännande! När brukar din temp gå ned inför mens? Min började gå ned två dagar innan mens.Syskonförsök skrev 2023-08-17 12:28:38 följande:Förhoppningarna blir så höga med denna fina graf! illamående av och till igår och idag lite i bakgrunden mest hela tiden med så tankarna börjar surra. Kände mig på väg att bli sjuk igår kväll men hoppas Verkligen inte vanlig sjukdom är orsaken!! Ska prova testa imorgon eller lördag❤️
-
Testa imorrn🤩Syskonförsök skrev 2023-08-17 14:54:41 följande:Runt äl+12 så samma. Men dessa är två tidigare grafer så de brukar aldrig ens vara så höga i temp och helt annorlunda som du ser! Så absolut spännande nu. Hoppas bara de betyder något och inte bara ger falskt hopp.Alvedon83 skrev 2023-08-17 12:54:54 följande:Åh va spännande! När brukar din temp gå ned inför mens? Min började gå ned två dagar innan mens.
-
Ser inget steckMepås skrev 2023-08-17 19:50:12 följande:
Vad tror ni? BIM-2 ej koncentrerat urin på eftermiddagen.
-
Beklagar😓barnlängtan89 skrev 2023-08-17 21:26:43 följande:
Jag fick mensen idag så ingen lycka denna gång, känns liiiite tröstlöst när man hållit på i ett år. 🙈 men men bättre lycka nästa gång. Lycka till allihopas som väntar. 🙏
-
Nä va tråkigt, beklagar😓😓❤️babybel95 skrev 2023-08-18 06:24:00 följande:
Plussade tisdags. Tyvärr verkar det ha varit kemisk graviditet/missfall. Blöder och testet idag visar negativt. Vad ska man tro på kemisk eller missfall? Är i Grekland också, så antar att bada är inte ok?
-
Hur ser grafen ut idag?Syskonförsök skrev 2023-08-17 20:32:13 följande:
Tack för alla hållna tummar ❤️ hoppas så innerligt de betyder något bara, livrädd att de bara tar upp hoppet och sen blir så mycket värre! Försök 15 nu om jag räkna försök innan och efter vårt missfall. Det borde verkligen vara vår tur ? jag får se om jag vågar testa imorgon, en liten del vill ändå vänta så jag absolut kan lita på testet! Får se lite 😅
Natalina1451 skrev 2023-08-17 12:31:58 följande:Det ser onekligen lovande ut, om du är äl +10 imorgon hade jag testat med ett digitalt testa tidigt från clearblue. det fick jag själv pluss med på äl+10 för en dryg vecka sedan. håller tummarnacondii skrev 2023-08-17 20:06:03 följande:Åh vad spännande! Håller tummarna för dig!
Detta fick mig att slänga ett extra öga på mina grafer och de ser verkligen ut som hej kom och hjälp mig. Har nyss haft ÄL så är helt känslig nu, håller på att börja böla av att det ser så hopplöst ut 🙃😅
-
Ser bra ut🤩Syskonförsök skrev 2023-08-18 13:21:55 följande:
Fortfarande alltför bra! Vågade inte testa imorse dock, rädd de är för tidigt så en oavsett blir besviken!! Kanske vågar imorgon om den fortsätter hög 😅
-
Jag får alltid molvärk och stickningar i livmodern till och från efter äl fram till mens...Jennjenn91 skrev 2023-08-18 19:23:21 följande:
Fick idag äl+6 (typ där nådtans) en hugg i magen närmare höften imorse och nu eftermiddagen molande värk. Nästan mensvärkaktigt om jag böjer mig fram.. någon som har erfarenhet?
-
Har du testat idag?Syskonförsök skrev 2023-08-18 20:24:44 följande:
Jag har erfarit det både när jag blev gravid med dottern men också varit med om det nu månader jag inte varit gravid, trodde dock de var ägget som fäste. Kände det denna omgång med tydligt hugg men vi får se om det denna gång betydde något eller inte!
-
Håller tummarna för fortsatt hög temp🙂Syskonförsök skrev 2023-08-19 07:45:49 följande:
Ja men såg inget mer än babyplan skugga 🤪 sjukaste om denna fina graf inte betyder något och små illamåendet och sjukdomskänsla är annat! Men senaste graviditeten plussade jag först 12 dagar efter ägglossning och sex dagar efter dippen (som kan vara implantation) så vi får väl se :) nu är jag 11 dagar efter ägglossning men bara fyra dagar efter dippen denna gång. Bim är tisdag. Tempen är stabil, får se imorgon för då tenderar den att börja dyka om de inte är något med! Har nog aldrig haft en så vacker graf, de är väl alltid något!
-
Vilken spänning i tråden, håller tummarna för er!🙂
-
Åh va synd, det som såg så lovande ut😓Syskonförsök skrev 2023-08-20 07:19:09 följande:
Godmorgon!
Tyvärrr verkar inte min fantastikt vackra graf betyda något! Tempen började sin dipp idag och negativt test.
inväntar mensen tisdag och försöker se det positiva med att nu får jag åtminstone dricka drinkar i Grekland.
//
-
Intressant för förra gången ( graviditet som blev ett missfall) hade vi bara sex en gång på hela cykeln😄Syskonförsök skrev 2023-08-20 22:35:02 följande:
Spännande trend denna, när vi plussade hade vi också väldigt lite sex? är tricket kanske mindre sex?😅
-
Hur gick det?condii skrev 2023-08-26 15:16:13 följande:
Jag har BIM på måndag eller tisdag. Var helt säker på att det inte tagit sig denna cykel då min temp inte varit särskilt hög. Igår och idag har den dock stigit och jag har nog inte haft så hög temp som idag en enda gång sedan jag börjad mäta. Kan det ha blivit något trots allt? Är så sugen på att testa men har lovat mig själv att göra det först om jag märker att mensen uteblir.
Har ev inbillat mig symtom i veckan, en diffus känsla i magen som inte är ren mensvärk men ändå åt det hållet, samtidigt ett litet tryck liksom, men kan ju lika gärna vara mensen som är på gång. Känner någon form av väldigt lätt illamående också av och till, vet dock inte hur gravidillamående känns, så igen, kan ju vara något helt annat. Kan man ens känna det såhär tidigt (ÄL+11 idag)?
Vi får se vad som händer, men ställer in mig på att det inte är något. Är lite stressad på tanken av morgondagens tempning, kommer såklart ändå bli besviken om den skulle dyka nu..