• hl123

BIM Augusti 2023

Hej! Har precis plussat, BIM på måndag eller tisdag! Detta efter 5-6 försök. Har ett barn sedan tidigare och kände att jag hade lite hormonell obalans efter det så jag provade dessa. Kände av min ägglossning för första gången på två år! vill bara dela med mig av det som verkade funka för mig, hoppas att det kan hjälpa någon. Tog dom hela cykeln.
  • hl123
    Sanlin90 skrev 2023-07-29 07:44:09 följande:
    Grattis hl123!

blir äl test svagare på första morgonurinen? Jsg tog nu när jag gick upp och dom va mycket svagare än igår, tempen dippade ytterst lite idag, urinen va iofs väldigt utspädd med. 
    Tack! Ja, nivåerna stiger under dagen. Jag får alltid svagast på morgonen.
  • hl123
    Natalina1451 skrev 2023-07-29 10:37:50 följande:
    //

testen i ordning uppifrån igår vid lunch mitten på kvällen igår och det längst ner tog jag nu imorse men var bara 1 timme sedan jag kissade senast. starkare än igår kan man väl ändå påstå trots olika märken? 

hur som fick vi till det igår och imorse. men fortsätter väl så ända till testen blir negativa igen. 

kan Man räkna med att ägget har släppt när resten blir negativa? 

Jag skulle fortsätta testa tills du vet att du faktiskt haft din peak, jag har positiva test dagen innan jag har min peak, alltså det mest positiva testet. Jag testar även någon dag till sen för att se att det fortsätter vara lågt.
Svar på tråden BIM Augusti 2023