Inlägg från: SeptemberB |Visa alla inlägg
  • SeptemberB

BIM Augusti 2023

1/8 - Janbo - tredje försöket, första barnet

2/8 - BeeHappy - första försöket med barn 2
    2/8 - AloeVvera - första försöket, andra barnet
    4/8 - September B, andra barnet, tredje försöket
    7/8 - Summer13 - tredje barnet
    8/8 - Pälsboll - första barnet, 3e försöket
    9/8 - Potatisbulle - första barnet, 8:e försöket 

Tror detta är mitt BIM. Har cykel som skiftar 1-2 dagar. Skönt nu med semester så det går att fylla dagarna med roliga saker så tiden går snabbt :)
  • SeptemberB
    Janbo skrev 2023-08-21 17:47:42 följande:

Fan, nu blev jag sådär orolig. Att jag gör såhär mot mig skäl..

Hade inget ultratidigt hemma så tog ett rapid imorse som visade SUPERSVAGT +. Nu har jag varit orolig hela dagen för att det är en kemisk grav. 

Det står dock på hemsidan att testet bör användas bim+1 men på Apoteket sa dem tidigast bim-4. 

Hade alltså ganska starkt på ultratidigt igår, och veckoindikatorn sa 1-2 medan rapid var otrolig svag idag. Kan typ inte se något på RFSU testa ofta hittils.

Någon med erfarenhet?

#mycket orolig kontrollmänniska med ångest

Vilken dag efter ägglossning är du? Rfsu är sega om du testar före BIM! Har du bild?
  • SeptemberB
    Janbo skrev 2023-08-24 17:13:46 följande:
    //

Med risk för att låta nojjig, men jag är verkligen rookie på detta. Hur ser denna stegring ut? BIM borde vara idag på +15 men appen säger imorgon. Har inte testat med digital veckoindikator sedan jag fick 1-2 veckor den 20/8. Ska testa med veckoindikator på lördag eller blr det redan har slagit om?
    Jag tror den redan visar 2-3 nu för dig 😊
  • SeptemberB
    Anonym (Undrar) skrev 2023-08-31 06:35:15 följande:

Den här stegringen ser inte så lovande ut, eller vad tror ni? Översta testet är äl+11, understa är äl+14 (idag).

det känns som att det kommer bli en kemisk graviditet precis som förra månaden. 😔

Jag tycker den ser okej ut! Svårt att säga utan fler dagar testade, men testerna ser ut att öka bra från varannan/var tredje dag 😊
Svar på tråden BIM Augusti 2023