Hjälp
Jag är fodervärd till en hund. Det är komplicerat då hon uppvisar tecken på att ha blivit misshandlad hos sin ägare. Han har inte hört av sig på något sätt på många månader o jag kommer inte i kontakt med honom för han svarar inte. Han är ökänd hos länsstyrelsen för att han avlar för hårt på hundarna, för tätt o låser in dom. Inget jag visste innan. Men det som är min undran nu. Vi kan inte lämna hemmet utan att hon bajsar inne fast vi har tagit henne på toaletten några minuter innan vi går ut. Det kan handla om att vi måste till affären en kort stund. Nej hon är inte ensam vi har en hund till o älskar varandra. Dom kan till o med ligga med huvudet på varandra o sova. Så där är inga problem. Det enda som felar är att hon bajsar inne i protest o ska försöka äta allt hon kommer åt. Hon har fri tillgång till torrfoder o hon får blötfoder två gånger om dagen. Som hon fick innan men det hjälper inte. Så i bilen o hemma har hon tuggben. Vi älskar henne o vill hjälpa henne. Vi har haft henne sen februari 2023