Clueless4 skrev 2023-07-02 23:23:09 följande:
Låter ju bra för henne.. kul.
Men den stora frågan är hur de är omvänt, nu har jag ju inte missbrukshistoria.
jag bor dock i en mindre stad i Norrbotten, har större delen av släkten här, jobbar här. men denna stad flyr kvinnor till typ Stockholm hellre än bor kvar..
Läste nu att du fortfarande har kvar ditt barn hos dig, så skönt! Fokusera inte så mycket på dejtande just nu då är mitt råd och fokusera på att fightas för ditt barn istället. Det innebär dock inte att jag tycker du ska lägga ner den biten av ditt liv för evigt och jag tror verkligen att du kommer hitta en ny tjej hur det nu än kommer gå och jag önskar dig all lycka.
Att du bor i en liten stad i Norrbotten gör det självklart lite svårare men nuförtiden med tanke på internet så är dejtingmarknaden betydligt större än den stad du bor i. Jag t ex är från en mindre stad på västkusten men träffade min kille tack vare ett random hej på Messenger. Jag brukar ALDRIG svara på random hej, han hade dessutom ingen profilbild eller något sånt men av nån anledning svarade jag ändå och han bor i en mycket större stad i Skåne och vi träffades två gånger innan jag ?råkade? flytta ihop med honom. Så? Med andra ord behöver du verkligen inte bekymra dig så mycket med var du bor, sånt löser sig lätt numera.