Inlägg från: Aniiee |Visa alla inlägg
  • Aniiee

Posta din AI-konst!

Eurydike skrev 2023-11-01 09:34:42 följande:

Nämen, nu var ju bilden tillbaka när jag citerade 😅 Vad kusligt! Det passar bra som ett Halloweenskämt, även om jag inte vet hur det gick till 👻

FL gör uppenbarligen skumma saker med bildvisningen ibland =/
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee

Månadens tema: Remake that picture! Jag beskriver en bild jag har till AIn och den genererar en ny bild. 

Dagens bildbeskrivning: A red apple, a green apple, a yellow apple, made of glass

Måste äga att AIn inte riktigt fick till det denna gång....

BTW, alla mina bilder får ni ta och använda till vad ni vill, om ni vill.

• Aniiee
    ViltHane skrev 2023-11-01 22:06:00 följande:
    Kan du skriva in och fråga om den kan skapa något sånt här?

"A technical pen and marker color site plan of an old town. It should be an urban enviroment next to water. The water should have a small docks, and the water should pass under an old stone bridge full of moss leading out of town. Commercial buildings should be placed along the town square and the rest of the square should be residential with a few buildings near the town square reserved for a town hall, a library and a park. Do not draw any parking lots."
    Kör i vind, din text, tre filter

Inget filter:

Mysterious

Copax:
  • Aniiee
    ViltHane skrev 2023-11-01 23:07:44 följande:
    Underbart Aniiee! Det var precis det där jag var ute efter. tack! 

Betalar du något i månaden för den där? 
    Nope, kör gratisversionen på palygroundai.com numera.
  • Aniiee
    Aniiee skrev 2023-11-01 23:11:42 följande:
    Nope, kör gratisversionen på palygroundai.com numera.
    playgroundai.com

Stava kan jag uppenbarligen inte.
  • Aniiee
    ViltHane skrev 2023-11-01 23:13:57 följande:
    Är det samma sida för alla bilder som du postat?
    Bara de senaste 2 sidorna är playground, den första därifrån är Danger Noodle.. De innan är stable diffusion.
  • Aniiee
    ViltHane skrev 2023-11-01 23:51:07 följande:
    Den här sista sidan var ju helt sinnesjuk.. 

Jag ville se lite bilder på Sherlock holmes som står och kollar på en fiskare dra upp en stor fisk medans banditer smyger sig upp bakom honom, och fick några riktigt schyssta bilder. 

Det här var svin kul. :D 

Jag måste dock sluta, för jag kommer inte kunna sluta spamma tråden med massa bilder nu. 
    Nice!

Du får fortsätta imorgon. Tråden är ju till för att användas.
  • Aniiee

HA! Ni trodde inte jag skulle hinna innan midnatt, eller hur?

Dagens prompt: A plant sprouting inside a bubble

• Aniiee
    Eurydike skrev 2023-11-02 23:56:12 följande:
    Nej, det trodde jag inte, men det var på håret! 😅

Plantan ser frisk och välmående ut! 🌱👌
    Ja, det var ju det. Har legat i sängen hela dan. Borde ligga i sängen resten av natten. Ser dubbelt. Men, men.
  • Aniiee

Dagens Promt: A Martini glass full of purple hearts

Svar på tråden Posta din AI-konst!