• flygrl

Ljusare armhålor?

Anonym (?) skrev 2023-06-29 01:13:10 följande:
    Och vad var det som fick dig att komma på den ultraweirda idén att gnida in väteperoxid utanpå rövhålet?!
    Vem vågar ge någon slick där om huden är alldeles blekt?

Vad blir nästa idé för knäppskallar som vill visa upp ett stylat rövhål? Stjärthålsmascara för fjunen? Glittergel för bajshålet? 

Jag hade aldrig vågat ha sex med en normal person om mitt rövhål hade blivit ljust. Hade dött av skam om sexpartnern på riktigt trott att jag gått och blekt rövhålet! *dör av skratt*
    Bleka ögonbrynen vita som mörk låter betydligt mer friskt!

Att bleka armhålorna låter bara helt sjukt. Tror knappast att Ts är en blekfis med chokladfärgad hud i armhålorna. Eller en mörkis som vill sporta vita armhålor på stranden.
    Anonym (?) skrev 2023-06-29 13:53:05 följande:
    Men du ser ju inte ditt eget rövhål? Eller tog du rövhålsselfies och kände den porriga känslan av att se ditt vita anus? Eller var det mer din sexpartner som gillade bleka rövhål som fick dig att känna dig porrig?
    Förlåt, bara nyfiken. 
    Du verkar fan helt rövfixerad jue... 😮🤔
  • flygrl
    Anonym (?) skrev 2023-06-30 23:04:14 följande:
    Inte mer än de som går och köper väteperoxid som är till håret för att gnugga in utanpå anusSkrattande eller de som går tillsalong för att bleka anus där.

Att göra sånt är vad jag skulle kalla att vara rövfixerad, tillsammans med de som sprutar in fett eller farliga oljor i sina egna skinkor. Då har man lite väl mycket tankar på sin egen röv och är således mer rövfixerad än någon som undrar över märkligheterna
    Vi lever väl rent allmänt i en tid med mycket utseendefixering och ytlighet men jag tycker kanske du hetsar upp dig lite väl mycket över just anusblekning kryddat med massa mer eller mindre mustiga synonymer för det området på kroppen. Men by all means låt inte mig hindra dig. 
  • flygrl
    Anonym (?) skrev 2023-07-02 15:40:56 följande:
    Vi lever i en utseendefixerad och ytlig tid, absolut. Borde ändå finnas lite mer gränser för vad människor är villiga att följa och ta efter. Just analblekning känns som en sån sak. Men visst, alla får göra som de vill. Tror många inte fattar hur sjuka saker de går med på, bara för att någon kille sagt att något från porren vill han göra på sin tjej eller vill att tjejen ska ljusa ner sitt pigment på en liten bit av kroppen. 
    Vad hade du tyckt om en kille som du gillade hade tyckt att det var porrigt om du hade blekt bort pigmentet på en viss del av kroppen? Gjort det eller tyckt att han får bleka sig själv om han nu tycker att det är så väldigt vackert, för du är redan vacker som du är.

Du uttrycker dig väldigt bra i text. Så du borde väl veta att man inte kan använda samma ord hela tiden. Finns där fler ord för den saken så kan texten bli lite mer levande om man varierar orden.
    Eller borde jag bara ha skrivit rumpa fast att vi talar om området runt hålet mellan rumphalvorna?

Jag håller deffo med dig i mycket. Har själv varken tatueringar eller piercings, fillers osv. Dels av estetiska skäl, dels även för somligt kan innebära hälsorisker. Tatueringar mm. går också fetbort på män för min del även om det kanske inte måste va en dealbreaker om typ allt annat stämmer.

Blekning där bak eller armhålorna är liksom inte ens topic för mig då jag är svart. Däremot får såna här fenomen mig undra hur man då ser på mig med min väldigt mörka hud (darkskinned). 😮
    Men asså nä, folk får väl göra som dom vill men visst tycker jag det är för mycket sånt här nu. 

Sen blir jag glad när du skriver jag uttrycker mig bra i text. Det värmer en tjej från orten som verkligen försökt träna på min skrivna och talade svenska. Och ja, jag har fattat man bör försöka variera sitt språk och det va väl det du gjorde helt enkelt. Min reaktion va väl mer att jag tycker det är en lite...pinsam del av kroppen...men whatever. 🤭

Rumpan för mig är förresten hela kroppsdelen, inte bara skinkorna. 
    Men du har dina poänger. Absolut.
    I rest my case. 😉

Peace out! 

Svar på tråden Ljusare armhålor?