Anonym (?) skrev 2023-07-02 15:40:56 följande:
Vi lever i en utseendefixerad och ytlig tid, absolut. Borde ändå finnas lite mer gränser för vad människor är villiga att följa och ta efter. Just analblekning känns som en sån sak. Men visst, alla får göra som de vill. Tror många inte fattar hur sjuka saker de går med på, bara för att någon kille sagt att något från porren vill han göra på sin tjej eller vill att tjejen ska ljusa ner sitt pigment på en liten bit av kroppen.
Vad hade du tyckt om en kille som du gillade hade tyckt att det var porrigt om du hade blekt bort pigmentet på en viss del av kroppen? Gjort det eller tyckt att han får bleka sig själv om han nu tycker att det är så väldigt vackert, för du är redan vacker som du är.
Du uttrycker dig väldigt bra i text. Så du borde väl veta att man inte kan använda samma ord hela tiden. Finns där fler ord för den saken så kan texten bli lite mer levande om man varierar orden.
Eller borde jag bara ha skrivit rumpa fast att vi talar om området runt hålet mellan rumphalvorna?
Jag håller deffo med dig i mycket. Har själv varken tatueringar eller piercings, fillers osv. Dels av estetiska skäl, dels även för somligt kan innebära hälsorisker. Tatueringar mm. går också fetbort på män för min del även om det kanske inte måste va en dealbreaker om typ allt annat stämmer.
Blekning där bak eller armhålorna är liksom inte ens topic för mig då jag är svart. Däremot får såna här fenomen mig undra hur man då ser på mig med min väldigt mörka hud (darkskinned). 😮
Men asså nä, folk får väl göra som dom vill men visst tycker jag det är för mycket sånt här nu.
Sen blir jag glad när du skriver jag uttrycker mig bra i text. Det värmer en tjej från orten som verkligen försökt träna på min skrivna och talade svenska. Och ja, jag har fattat man bör försöka variera sitt språk och det va väl det du gjorde helt enkelt. Min reaktion va väl mer att jag tycker det är en lite...pinsam del av kroppen...men whatever. 🤭
Rumpan för mig är förresten hela kroppsdelen, inte bara skinkorna.
Men du har dina poänger. Absolut.
I rest my case. 😉
Peace out!