• AndLarSwe

Kille i trosor

Tjenna,
    Har använt trosor till och från sedan jag var 14 är nu 50.
    Från början snodde jag trosor och lekte i vilket jag fortfarande gör ibland.
    Nu köper jag även egna string och har under oftast när jag tränar. Gillar verkligen känslan och ser inte problemet.

• AndLarSwe
    Anonym (Madde) skrev 2023-12-20 09:37:48 följande:
    Mums - riktigt riktigt läckert!

Kan vi få se andra sidan också tack?
    Du kan få se vad du vill men får man publicera allt här :)
  • AndLarSwe

Vill du se annat så messa mej :)

Anonym (Madde) skrev 2023-12-20 09:39:49 följande:
    Inga tydliga bilder på kön, annars går det fint 

• Meddelande borttaget
  • AndLarSwe
    Anonym (Mannen) skrev 2023-12-20 12:02:23 följande:

Jag använder ofta fruns stringtrosor de sitter mycket bättre än ett par oformliga kallingar och materialet också skönare mot huden,
    Frun vet och hon kunde inte bry sig mindre.

Frun här vet iaf jag snott o köpt massa trosor. Dock inte riktigt med att hon fortfarande vet jag gör det. Kanske skall lägga mina string jag hade på gymmet idag i tvätten :)
  • AndLarSwe
    Anonym (Monika) skrev 2023-12-31 13:34:57 följande:

Skulle inte uppskatta om killen hade trosor eller andra damkläder på sig. Det är absolut inget jag går igång på. Med det sagt så har jag inget emot om andra män har det. Eftersom de inte är intressanta för mig på ett sexuellt sätt så bryr jag mig inte. Män som jag har en parrelation med eller en sexuell relation med vill jag ska vara maskulina och klä sig maskulint. Däremot har jag inget emot om de är bisexuella..... så länge de betér sig maskulint och klär sig maskulint. 

Jag beter mej maskulint måste ja påst. Att jag använder trosor då och då är inget som syns. Jag gillar grejen, känslan, tyget och mycket mer. Hade du sett mej hade du aldrig anat :)
Svar på tråden Kille i trosor