Gravid med bf Mars
Hej! Hoppar med i er tråd jag också :) jag plussade för en vecka sen ungefär, väldigt oväntat. Jag är 37 och har två barn sedan innan. Vi har försökt att få en trea i ungefär 1,5 år, så detta plusset är väldigt efterlängtat.. det blir större åldersskillnad än vad vi hade velat, de stora barnen kommer att vara 7 och nästan 9 när/om bebis kommer, men ja, livet kom emellan och vi hoppas att storasyskonen kommer att bli glada över nyheten. Vi kommer att vänta till efter NIPT innan vi berättar för dem. Jag oroar mig väldigt mycket denna graviditeten. Oro för missfall och oro för att det ska vara något fel på bebis och oro för att vår nya familjekonstellation ska förstöra den fina dynamiken vi har i familjen vi har idag har också dåligt samvete över att den här sommarsemestern bara regnar bort samtidigt som jag är jättetrött och illamående emellanåt, har inte energi att hitta på roliga saker med barnen just nu. Jag hoppas att det kommer att kännas bättre längre fram, efter det första ultraljudet.