• pannkakssmet

Ägglossningstest

Svårt att se, ser ju starkt ut men kanske inte riiiktigt lika starkt som kontrollstrecket. Svårt på bild dock.
    Jag fick positivt äl-test 5 dagar efter mens dock har tempen inte ökat något för att bekräfta någon ägglossning, enligt NC sker ägglossning först den 25/6 så är förvirrad här jag med Tungan ute tempar du?

• pannkakssmet

Efter det positiva testet förra veckan så är resten helt blanka. Om jag räknar med det positiva äl-testet så beräknas mensen den 30/6 och om jag räknar med att jag inte haft äl än så beräknas den komma 8/7.

Jag tempar varje morgon innan jag går upp +/- nån timme hit eller dit gör inte så stor skillnad Glad

Allanamnvarupptagna1 skrev 2023-06-19 23:04:41 följande:

Nej precis, det är lite svagare än kontrollstrecket. Hur ser dina ägglossningstest ut nu då? När ska du ha mens? 
    Nej jag tempar inte men har ju absolut kollat vad den ligger på men vad jag har förstått är det viktigt med exakt samma tid under någon månad för att kunna se där? Det enda jag kan märka nu för jag har tagit tempen ett par dagar efter testet är att den ligger lite högre. 

• pannkakssmet
    Allanamnvarupptagna1 skrev 2023-06-19 23:18:20 följande:

Okej förvirrande.. men spännande att se om du får mens den 30 eller 8 då..eller inte alls 😉 enligt min app så ska jag ha den 6 juli så vi får se när den kommer..

Håller tummarna att den inte kommer för nån av oss! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Ägglossningstest