Är min sambo otrogen?
Jag vill inte, men jag håller nog ändå med de andra här. Jag tror tyvärr, och kan av egen erfarenhet säga, att det är något på gång.
Jag vill inte, men jag håller nog ändå med de andra här. Jag tror tyvärr, och kan av egen erfarenhet säga, att det är något på gång.
Tillägger att min magkänsla sa att hon skulle vara på bion och höll därför koll på hennes snap poäng och 30 min innan bion börja så stängde hon av kartan och poängen slutade gå upp.
sedan på en fest kallade min sambo mig för hennes namn?
han har sedan en tid tillbaka sagt att han äter själv för att den här ?Filip? äter en annan tid, men idag när han skulle och jobba på ett annat skift så sa han ?tagga äta lunch själv då? och direkt efter ?eller det gör jag ju varje dag??
men hur ska jag få reda på det?
Behöver du verkligen få reda på det? Helt ärligt Nu? Du vet ju någonstans och även om det inte är en fysisk otrohet så är du förd bakom ljuset med lögner om vart han är eller vem han är med. Det räckte för mig iaf. Det kom fram svart på vitt tillslut ändå men jag gick redan innan. Magkänslan ljuger sällan. Tyvärr. Ibland önskar man att den gjorde det.
Jag vet såklart inget till 100%, men att han ljuger om deras kontakt är ganska solklart.