Inlägg från: Anonym (Kinkexperten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kinkexperten)

Många försöker vara otrogna

Vissa av oss har sexuella intressen som går rätt långt utanför det en partner ställer upp på.

Och även om de ställde upp skulle det inte vara någon kick, just för att det är "ställa upp" snarare än "Wow jag blir så kåt så jag dör om du gör det där".

I övrigt kanske allt fungerar bra och man är lycklig, så varför förstöra relationen över det när man kan få sitt behov tillgodosett någon gång ibland, och i övrigt är fullt nöjd med vanligt vanillasex.

Lika barn leka bäst men en del barn finns det inte så många av.

• Anonym (Kinkexperten)
    Anonym (anonym) skrev 2023-06-08 20:11:20 följande:
    Och det tänker männen att de kommer finna på en vanilj dejtingsajt?
    Det vet man iofs aldrig, men jag trodde inte det var det enda fall man fick skriva om i tråden?
  • Anonym (Kinkexperten)
    Anonym (Ung Lust) skrev 2023-06-10 11:28:15 följande:
    Ja, äldre män får inte upp den. Ska man vara otrogen så välj en ung hingst. Där är det inte tal om att försöka. Dom levererar.
    Nu är det kanske så att jag levererar nånting också.

Den man som inte får upp den med mig ligger troligen inlagd på strokeavdelning.
  • Anonym (Kinkexperten)
    Anonym (anonym) skrev 2023-06-10 17:52:36 följande:
    Är det jag varit med om själv som jag reagerade över, och jag är ju på en sådan. Trodde du svarade på det jag frågade om i TS, därför blev mitt svar till dig så. Inte att du inte fick berätta ditt. Är det tidsödande att hitta ett lika barn kan jag tänka mig?
    Problemet är just vad man gör när man av en slump hittar sin udda pusselbit under kanten på en välbekant matta.

Jag kan nu antingen fortsätta leva i en (hyfsat) normal relation, eller börja ett helt annat liv och en ny spännande resa sexuellt. Jag kan aldrig få båda i samme man. Vad gör man?
Svar på tråden Många försöker vara otrogna