Inlägg från: Anonym (fredag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fredag)

Många försöker vara otrogna

Anonym (anonym) skrev 2023-06-08 13:44:34 följande:
    Många försöker vara otrogna

Det är män som varit gifta i många år, men även de som är unga och precis flyttat ihop.

Och jag är på en helt vanlig dejtingsajt (där jag antar att de förstår att det är kvinnor som som vill ha ett förhållande) hur många kan det då inte finnas på otrohetssajter och rena sexsajter?

Varför vill man vara otrogen när man antagligen är nykär med sin första sambo?

Jag är lite chockad hur vanligt detta verkar vara... eller otrohet kanske är vanligt, men skulle väl vara ännu vanligare om alla de här karlarna lyckas få napp? För de skriver själva att det är svårt. Men jag får aldrig riktigt någon vettig förklaring varför de vill vara otrogna. Eller hur de har tänkt att kvinnor på sajt för seriös dejting ska vara intresserade.

1) Vanligt? Ja det är tyvärr vanligt, ska man tro statistik så är det runt 30-40% MEN 30-40% är fortfarande mindre än än 60-70% så majoriteten är faktisk trogna. En annan kul grej med statistiken är att kvinnor faktiskt gått om män vad gäller otrohet, så det handlar inte bara om karlar.

2) Varför? För att att de är rövhål och rövhål kommer bete sig som rövhål eftersom det är ju precis det som gör dem till rövhål

3) Får de napp? Ja eftersom de finns väldigt många egoister som gärna ligger med upptagna män eller kvinnor och anser sig inte göra nåt fel eftersom det minsann inte är han/hon som är otrogen.

4) Du kommer aldrig kunna få en bra förklaring för varför folk vill vara otrogna eftersom det inte existerar någon sådan, däremot finns det väldigt många dåliga ursäkter och bortförklaringar.

5) Seriösa kvinnor: Det finns precis lika många oseriösa kvinnor som det finns oseriösa män (kvinnor är som sagt otrogna minst lika mycket som män). Men du ser inte det lika tydligt eftersom de slipper själva jaga knull, männen kommer till dem. Så mao, dessa snubbar du sett gör så för att de vet att det finns lika många kvinnor som är ute efter samma sak som dem

6) Andra sajter: INGEN dejting sajt är helt befriat från skithögar för skithögar är precis som de flesta andra människor intelligenta och förstår att ju fler ställen man jagar på desto större chans att få napp.
  • Anonym (fredag)
    Anonym (anonym) skrev 2023-06-08 20:45:01 följande:
    Skapa du gärna en tråd där du frågar om alla gifta eller sambokvinnor som uppvaktar dig. Eller för all del, kvinnor får också gärna svara här och förklara hur det kommer sig att de jagar karlar på dejtingsiter trots att de är nygifta. 
    Kvinnor behöver inte uppvakta män eftersom de vet att männen kommer till dem. Hade det varit det omvända hade det förmodligen kryllat av kvinnor som jagat knull.
Svar på tråden Många försöker vara otrogna