Många försöker vara otrogna
Naiva jag tror ändå att få av dem ändå skulle löpa linan helt ut utan det handlar nog mer om att söka bekräftelse och vetskapen att man fortfarande "har det".
Som singel blir jag galen på alla dessa män som "luras". De slösar min tid och lurar mig och de lurar även sin partner.
Så många gånger jag fått höra att de är bara kompisar, bor ihop för barnens skulle, svårt att göra bodelning med hus/företag och bla bla bla. Dåligt sexliv och tar på sig offerkoftan och tror att jag ska bli sugen. Ibland frågar jag om respektive är med på att vi ska ha trekant, men åh nej, det var ju inte tanken...
Talar alltid om att jag inte är intresserad av trassel och att om man nu lever i en dålig relation ska man väl bryta upp först innan man börjar leta "nytt".
Numera är jag ju van och ser "varningsflaggorna" direkt och fäller ut moraltaggarna och hugger, men i början blev jag faktiskt riktigt besviken och arg när en man som verkligen kändes perfekt på alla sätt när vi chattade/skrev till varandra ett tag och när jag föreslog att vi skulle ses så kröp det fram att han var ju inte singel.