Inlägg från: Anonym (va) |Visa alla inlägg
  • Anonym (va)

Otrohet

Vet han verkligen inte om att han blir så där sen innan? Det har jag lite svårt att tro på faktiskt. Nog kanske han säger så för att låta så oskyldig som möjligt. Ni har varit ihop i 2 år. Du har sett honom bli närgången, krama andra tjejer innan. 

Jag vet inte vad du ska göra men jag hade blivit så äcklad av det så jag hade gjort slut. Det eller kräv att han inte kan dricka mer, men jag hade inte velat ha han ändå. 

Stackars dig, tösabit. Jag har mött och känt både såna som han förr och haft i vårt gäng och de är inte så oskyldiga som de vill få en att tro. Bara säger det. Om du är snäll nog att ändå vilja fortsätta förhållandet så kan du kräva att han inte dricker då han tydligen inte klarar av det. 

Jag har levt med nån som blev alkis till slut, men han flörtade aldrig med andra tjejer, eller glömde bort mig någonstans, så det här har inte bara med hans drickande att göra, det tror jag inte, det är något annat i honom som blossar upp, haspen av, när han dricker. Jag hade inte fixat det, men strongt gjort om du klarar av det utan att må dåligt av det. 

Svar på tråden Otrohet