Inlägg från: Anonym (Fixa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fixa)

Tröttnar mer och mer

Vilka andra relationer tröttnar du på?

• Anonym (Fixa)
    Anonym (80 talare) skrev 2023-06-07 08:49:28 följande:
    Mina så klart! Det börjar bra men så småningom blir det värre så man undrar ju om relationer är något för alla? Jag sitter inte här och själv ömkar eller att ni ska tycka synd om en bara att jag tror inte relationer är gjorda för alla. Som man känner jag att det jag gör räcker inte och ens partner ständigt blir olycklig. Som person ser jag mig som lugn, trygg, spontan och lojal så då är det något som inte stämmer. Jag känner i nuläget att vara singel hade gjort mitt mående bättre men jag vill ha sonen kvar i min vardag. Det är honom jag tänker på och hellre att han mår bra än mig. Det är bara så jag resonerar...
    Har du flera kvinnor? Eller menar du tröttna på andra relationer typ föräldrar, vänner?
  • Anonym (Fixa)
    Anonym (80 talare) skrev 2023-06-07 09:16:38 följande:

Nej jag har inga andra kvinnor. Det jag menar är mina relationer, inte föräldrar eller andras. Jag står inför ett val att förblir singel eller leva kvar i relationen för grabbens skull. Där finns väl någon kemi kvar till henne men märker att det avtar mer och mer...

Förstår inte, då har du ju bara en relation, så varför skriver du att du tröttnar på relationer?
  • Anonym (Fixa)
    Anonym (80 talare) skrev 2023-06-08 22:19:36 följande:
    har jag bett henne göra men nej det vill hon inte. Hon vill hitta något annat men det är ju inte så lätt i dessa tider...
    Om hon blir ensam så har hon väl inget val. Säger hon jag vill inte och hamnar på gatan så blir det väl du som får vårdnaden om sonen.
Svar på tråden Tröttnar mer och mer