Inlägg från: Anonym (Hin håle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hin håle)

Tröttnar mer och mer

Anonym (b) skrev 2023-06-07 14:57:21 följande:

Hur behandlar du din sambo? Du kanske inte beter dig bra mot henne och därför är hon sådär mot dig. Jag var ihop med en kille som var passiv aggressiv och när jag blev arg och sa ifrån blev jag den onda. Det kanske är dags för en självrannsakan?

Nu är det inte din relation som diskuteras....
    Ska vi beskylla kvinnor som blir våldtagna? ''Vad Hade hon på sig?''.

Nej nu diskuterar vi ts. 

Ts, hur gammalt är ert barn? Ta ett allvarligt snack med henne och förklara läget, ert barn mår garanterat inte heller bra av detta i längden.
  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (80 talare) skrev 2023-06-08 22:02:48 följande:
    Alltid lätta beslut att separera men har ni andra varit i samma situation? Det är lite mer komplicerat än så. Det ska funka med jobb, föräldrarna ska vara trygga bägge 2 för att ta hand om son vilket inte är fallet e här. Ekonomin är inte ditekt lysande för sambon och hur ska hon försörja honom med ett deltids jobb och hyra på nästan 10000:- Sen vill man ju ha sin son helst tillgänglig varje dag i alla fall jag. Det är inte så lätt i slutändan och mycket man får ta hänsyn till.
    Hon får göra som alla andra, make it work. Gå upp till heltid tex.
  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (80 talare) skrev 2023-06-08 22:19:36 följande:
    har jag bett henne göra men nej det vill hon inte. Hon vill hitta något annat men det är ju inte så lätt i dessa tider...
    Hennes problem, så låt hennes lösa det. Omyndigförklara inte henne. 
    Sådant löser sig, om inget annat får barnet bo mer hos dig till hon är på fötter. 

Been there done that, vägrade till sist försörja en lat kvinna och lösa alla hennes problem. Och se på fan, hon löste det efter.en separation och jsg bl3v 3n lycklig människa och 3n bättre pappa. 
Svar på tråden Tröttnar mer och mer