Inlägg från: Ascendere |Visa alla inlägg
  • Ascendere

Flickvännen i Ayia Napa

Hon har ett starkt bekräftelsebehov, hon gillar när killar raggar på henne och det tar ett tag innan hon avvisar dom. Ibland tycker jag det har gått för långt. 

Med alkohol i blodet blir hon en riktig partypingla som gör saker innan hon har tänkt igenom dom, tappar verkligen all konsekvenstänk. Sett videos och bilder från Snapchat och Instagram där hon är riktigt full och upp i varv. 
    Alldeles oavsett vad som hänt eller inte på resan (spoiler : hon knullade andra killar) så är det jag markerat i texten ovan tillräckligt för att tala om för mig att den här tjejen är absolut inget att satsa på för ett seriöst förhållande. 
    Med andra ord, minimera skadan medans du kan och dumpa henne ASAP.
  • Ascendere
    Anonym (Anonym 666) skrev 2023-06-07 19:20:26 följande:

Lustigt att mitt inlägg fick flera tummar ner! Vad är det för fel på folk, tycker ni verkligen att ts ska konfrontera henne och få en massa lögner tillbaka? Nej, självklart inte! Han måste snarare konfrontera sig själv och fundera på om han vill vara tillsammans med henne eller inte (förhoppningsvis det senare). Fan man blir inte klok på FL.

Ja det låter vettigt, men det var inte precis det du skrev i ditt förra inlägg. 
  • Ascendere
    Anonym (Anonym 666) skrev 2023-06-07 22:07:23 följande:
    Jag skrev att han skulle låta det vara, dvs inte konfrontera henne. Att hon troligen hade varit otrogen. Och att han borde använda kondom tills han bestämmer sig för om han ska vara kvar i relationen eller inte. Fel med det eller?
    Nä, håller med, känns som en lågoddsare 
  • Ascendere
    MT2305 skrev 2023-06-09 18:45:19 följande:

Din intuition säger dig att hon varit otrogen och du ska alltid lita på din intuition. Slutsatsen du bör dra är att din flickvän inte respekterar dig och definitivt inte älskar dig. Om jag vore i dina kläder hade jag föreslagit att ni kan vara KK men att du kommer att börja dejta andra tjejer och söka någon som verkligen respekterar dig och älskar dig.

Bästa förslaget hittills 
Svar på tråden Flickvännen i Ayia Napa