Inlägg från: Anonym (jaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jaha)

Flickvännen i Ayia Napa

Anonym (Pelle) skrev 2023-06-06 23:26:36 följande:

Äsch, ta det lugnt.
    Hennes samvete är hennes problem.
    Om rykten sant, va då, det sliter inte så mycket... Ju äldre du blir så inser du sex och kärlek är två olika saker. 
    Dessutom kan det vara bra för ditt samvete att ha en innestående ifall du trillar dit om nått år. (Lätt hänt under bl a småbarnsåren).
    Fundera inte så mycket, lev livet tillsammans med henne.
    Var lycklig att du har en tjej som gillar sex.

Gösses vilket skitsnack, nej man blir inte alls mer moraliskt handikappad ju äldre man blir... om du blev det så kan jag bara beklaga, men gör inte ditt förfall till något allmänt för alla
  • Anonym (jaha)

Hennes reaktion verkar ju stämma ganska bra med det du fått höra.
    Dumpa NU! Slösa inte bort tid med att försöka få henne att erkänna för det kommer du aldrig att lyckas med.

PS! Gå och testa dig för könssjukdomar

• Anonym (jaha)
    Anonym (Milla) skrev 2023-06-07 12:49:23 följande:

Anför åkte hon iväg på partyresor utan dig? När tjejer åker iväg så där så är det vanligare än man tror att det händer saker, men det är ju skillnad på om hon inlett ett förhållande med någon på redan eller bara blivit festknullad av några grabbar. Det är dessutom lite poppis nu att tjejen eller frun tar ut svängarna lite, eller? För några år sedan hade jag ett semester-festknull där jag hade tre killar, vilket var första gången för mig. En fjärde kille filmade oss och jag fick filmen efteråt och visade den för min kille när jag kom hem. Han blev först skitsur men det övergick snart i kåthet och han var fine med det. Var ärliga o ha kul. Låt alla njuta o festa Fast bara om båda är ok med det.

Tycker du det låter som att TS är ok med semester orgier?
  • Anonym (jaha)

TS, på FL finns en relativt stor koncentration av människor med väldigt utsvävande sexvanor så du kommer få ganska många "vadå vad är problemet, ta med tjejen på orgie och njut av att hon blir påsatt istället"... men i verkligheten är det ju relativt få som lever så och av din trådstart att döma så låter det inte som att du är en av dem.

Så summa summarum. Din tjej är nog tyvärr inte den du trodde hon var, och nej du kommer aldrig få henne att erkänna sitt semesterknull, nej du kommer aldrig kunna förändra henne och nej hon kommer aldrig ångra det på riktigt. Det du däremot kan göra är att koppla bort henne från ditt liv och skaffa dig en bättre tjej, sen kan hon fortsätta leva som hon vill utan att det påverkar dig.

• Anonym (jaha)
    Fartill3 skrev 2023-06-08 15:15:17 följande:

Det är oftast svårt att hantera känslor i såna här situationer såklart, men en sak som jag kommit underfund med är att dom så kallade "Party pinglorna" är roligare att hänga med i längden. 

Om man klassar klamydia och syfilis som "roligt" så....

Skulle du skaffa 3 barn med en "partypingla"?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Kl) skrev 2023-06-08 18:01:45 följande:

Hoppsan, ska vi döpa om tråden till "Kvinnohatar-tråden" kanske..?

Förstår att det kan vara svårt att tänka klart när man har huvudet fullt med feministisk propaganda men det som kritiseras här är hennes beteende INTE hennes könstillhörighet. Du förstår, man slipper inte kritik bara för att man råkar vara kvinna.
Svar på tråden Flickvännen i Ayia Napa