Mina barn är fula – hur kommer jag över sorgen?
Hur kommer du över sorgen att dina barn är fula?
Dom är 11 år och i lägre tonåren och har inte ens växt klart ännu och du mår dåligt över att dom inte är lika vackra som dig?
Om någon av dom fick cancer så kanske du skulle sluta bry dig om deras utseendet och bara tänka på att flickan ska bli frisk.... för det vore väl en större sorg om någon av dom dog.....?
Alla är inte lämpade för eller intresserade av att bli fotomodeller....det finns ju andra yrken man kan välja också..
Personligen så tänker jag när man säger att utseendet har betydelse för hur man lyckas, inte riktigt stämmer.
Jag tror att lyckade människor uppfattas se bättre ut på grund av att dom gör det bästa av det dom har. Att satsa på sig själv, våga bära upp fina kläder, gå till dom bästa frisörerna, veta hur man lägger en snygg make up etc...
Också att man tränar och äter bra, har en god hållning, är glad och tycker om sig själv då får man positiv utstrålning som är attraktiv.
Kolla på Go kväll gör om mig... vilken skillnad som kläder, hårfärg och smink gör.....
Kolla på politikerna, alla är inte så bildsköna, men dom är väldigt klädmedvetna och tar hjälp av stylister.....så jag tycker dom oftast ser bra ut!
Måste också säga att skönhet sitter i betraktarens ögon.... Försök och inte vara så kritiskt... se det som är fint och unikt....