• Stjärnskottet

Klänningar och kjolar: hur kort är för kort?

Utgå från denna:

https://webm.red/view/fmrJ.webm

Ni som har iPhone kan inte se sådana filer tror jag (har ni dator eller Android ska det gå bra).

Klippet är från YouTube där de provar kläder.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Klänningar och kjolar: hur kort är för kort?
  • Tom Araya
    Stjärnskottet skrev 2023-06-04 21:26:42 följande:
    Jag tror hon kommer få svårt att böja sig ned utan att visa för mycket.
    Tom Araya skrev 2023-06-04 21:43:40 följande:
    Man böjer sig inte ner med rumpan vänd mot sällskapet i alla sammanhang.
    Jag har svårt att se att behovet uppstår i något sammanhang.

• Anonym (L)
    Stjärnskottet skrev 2023-06-04 21:11:41 följande:
    Ah OK. Då ska jag inte döma dig för hårt. Men låter du tjejen tafsa på dig alltså på första dejten?

Räcker det typ att du ser dallret på henne i TS, eller måste du känna det för att du ska komma? Ursäkta om jag är lite nyfiken, hahaha.
    Jag har inga problem om hon vill tafsa på första dejten. Dejtar bara tjejer jag är attraherad av. Det räcker att se en snygg dallrande rumpa för att jag ska bli hård men nu förtiden kommer jag inte lika lätt som när jag var överkåt oskuld.
  • Eurydike
    Anonym (L) skrev 2023-06-04 20:19:52 följande:
    Det är ju assexigt. Blev av med oskulden när jag var 21. Följde med en 25-årig tjej hem från krogen. Medan vi gick la jag en hand på hennes bak. När jag kände hur det dallrade innanför kjolen så sprutade jag rakt ut i brallorna. Det var hur hett som helst.
    Älskar när det händer! 😍 Det är SÅ hett! 🔥
  • Stjärnskottet
    Tom Araya skrev 2023-06-04 21:43:40 följande:
    Man böjer sig inte ner med rumpan vänd mot sällskapet i alla sammanhang.
    Öh, va? Är du full?
  • Anonym (CB)

Granndottern har en kjol så kort att jag kan se hennes trosor då jag sitter vid köksbordet och hon går förbi. Den är inte för kort.

• Anonym (L)
    Eurydike skrev 2023-06-04 21:55:37 följande:
    Älskar när det händer! 😍 Det är SÅ hett! 🔥
    Vad? När killen sprutar i byxorna?? Haha, kul du gillar det. Har du en dallrande rumpa kanske du får en chans att uppleva det.
  • Stjärnskottet
    Anonym (L) skrev 2023-06-04 22:12:36 följande:
    Vad? När killen sprutar i byxorna?? Haha, kul du gillar det. Har du en dallrande rumpa kanske du får en chans att uppleva det.
    Man behöver inte ha en dallerrumpa som hon i TS för att få killar att komma. Det behövs betydligt mindre än så... *fniss*
  • Stjärnskottet
    Bitter Lemon skrev 2023-06-05 08:32:24 följande:
    FY FAN vad hennes rumpa dallrar!
    Haha, ja. Men killar gillar väl när det skumpar och guppar en massa.
  • Eurydike
    Anonym (L) skrev 2023-06-04 22:12:36 följande:
    Precis! Det tänder en eld i mina brallor 🔥 Min rumpas äkta eller fiktiva daller är inte en förutsättning för att få en man att spruta i byxorna. Det gör män hela tiden. Sedan ligger de utslagna på motorhuvar för att återhämta sig 🚗
  • Tom Araya
    Eurydike skrev 2023-06-06 20:42:28 följande:
    Precis! Det tänder en eld i mina brallor 🔥 Min rumpas äkta eller fiktiva daller är inte en förutsättning för att få en man att spruta i byxorna. Det gör män hela tiden. Sedan ligger de utslagna på motorhuvar för att återhämta sig 🚗
    Skrattande (jag vet inte hur man gör en asgarvssmiley här).
  • Eurydike
    Tom Araya skrev 2023-06-06 21:35:16 följande:
    Skrattande (jag vet inte hur man gör en asgarvssmiley här).
    Jag beskrev bara en vanlig dag i mitt liv 😉😂
  • Tom Araya
    Eurydike skrev 2023-06-06 23:49:48 följande:
    Jag beskrev bara en vanlig dag i mitt liv 😉😂
    Ingen kvinna har fått mig att komma i byxorna. Så jag undrar vilket mirakel till kvinna du är? Drömmer Skrattande
  • Anonym (L)
    Eurydike skrev 2023-06-06 20:42:28 följande:
    Nu blir jag nyfiken, hur har du fått män att spruta i brallan? Kan du ge exempel? Det har aldrig hänt mig efter denna första gång.
  • Eurydike
    Tom Araya skrev 2023-06-07 00:21:36 följande:
    Ingen kvinna har fått mig att komma i byxorna. Så jag undrar vilket mirakel till kvinna du är? Drömmer Skrattande
    Anonym (L) skrev 2023-06-07 09:53:55 följande:
    Nu blir jag nyfiken, hur har du fått män att spruta i brallan? Kan du ge exempel? Det har aldrig hänt mig efter denna första gång.

Det händer hela tiden. Första gången skulle jag bada naken tillsammans med en dejt, men han kom i brallorna och fick återhämta sig på motorhuven medan jag badade. Senaste gången hamnade jag i en livlig diskussion med en man, men han kom i brallorna medan jag vann diskussionen. Det är verkligen ingenting märkvärdigt, än mindre ett mirakel 😅

Jag vet att jag är OT och ni får gärna anmäla mitt inlägg!

Nu ska jag sluta sabotera tråden 🙃
  • Eurydike
    Bitter Lemon skrev 2023-06-10 13:07:00 följande:
    Finns det inget intressantare att prata om? Som hur dallrig rumpan i TS är.
    Jo, och ni får gärna anmäla mina inlägg! Jag spårade ur totalt och svävade iväg och blev helt OT. Det händer då och då 🎈
  • Stjärnskottet
    Bitter Lemon skrev 2023-06-10 13:07:00 följande:
    Finns det inget intressantare att prata om? Som hur dallrig rumpan i TS är.
    Den är jättedallrig.
  • Anonym (Jag)

Perfekt längd är när man precis anar rumpan.

• Stjärnskottet
    Anonym (Jag) skrev 2023-06-11 08:53:38 följande:

Perfekt längd är när man precis anar rumpan.

Men det ska inte dallra så där mycket, eller hur?
Svar på tråden Klänningar och kjolar: hur kort är för kort?