Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Klänningar och kjolar: hur kort är för kort?

Anonym (L) skrev 2023-06-04 20:19:52 följande:
    Det är ju assexigt. Blev av med oskulden när jag var 21. Följde med en 25-årig tjej hem från krogen. Medan vi gick la jag en hand på hennes bak. När jag kände hur det dallrade innanför kjolen så sprutade jag rakt ut i brallorna. Det var hur hett som helst.
    Älskar när det händer! 😍 Det är SÅ hett! 🔥
  • Eurydike
    Anonym (L) skrev 2023-06-04 22:12:36 följande:
    Vad? När killen sprutar i byxorna?? Haha, kul du gillar det. Har du en dallrande rumpa kanske du får en chans att uppleva det.
    Precis! Det tänder en eld i mina brallor 🔥 Min rumpas äkta eller fiktiva daller är inte en förutsättning för att få en man att spruta i byxorna. Det gör män hela tiden. Sedan ligger de utslagna på motorhuvar för att återhämta sig 🚗
  • Eurydike
    Tom Araya skrev 2023-06-06 21:35:16 följande:
    Skrattande (jag vet inte hur man gör en asgarvssmiley här).
    Jag beskrev bara en vanlig dag i mitt liv 😉😂
  • Eurydike
    Tom Araya skrev 2023-06-07 00:21:36 följande:
    Ingen kvinna har fått mig att komma i byxorna. Så jag undrar vilket mirakel till kvinna du är? Drömmer Skrattande
    Anonym (L) skrev 2023-06-07 09:53:55 följande:
    Nu blir jag nyfiken, hur har du fått män att spruta i brallan? Kan du ge exempel? Det har aldrig hänt mig efter denna första gång.

Det händer hela tiden. Första gången skulle jag bada naken tillsammans med en dejt, men han kom i brallorna och fick återhämta sig på motorhuven medan jag badade. Senaste gången hamnade jag i en livlig diskussion med en man, men han kom i brallorna medan jag vann diskussionen. Det är verkligen ingenting märkvärdigt, än mindre ett mirakel 😅

Jag vet att jag är OT och ni får gärna anmäla mitt inlägg!

Nu ska jag sluta sabotera tråden 🙃
  • Eurydike
    Bitter Lemon skrev 2023-06-10 13:07:00 följande:
    Finns det inget intressantare att prata om? Som hur dallrig rumpan i TS är.
    Jo, och ni får gärna anmäla mina inlägg! Jag spårade ur totalt och svävade iväg och blev helt OT. Det händer då och då 🎈
Svar på tråden Klänningar och kjolar: hur kort är för kort?