Inlägg från: Anonym (L) |Visa alla inlägg
  • Anonym (L)

Klänningar och kjolar: hur kort är för kort?

Stjärnskottet skrev 2023-06-04 19:48:41 följande:
    Och om skinkorna dallrar under kjolen då? *fniss*
    Det är ju assexigt. Blev av med oskulden när jag var 21. Följde med en 25-årig tjej hem från krogen. Medan vi gick la jag en hand på hennes bak. När jag kände hur det dallrade innanför kjolen så sprutade jag rakt ut i brallorna. Det var hur hett som helst.
  • Anonym (L)
    Stjärnskottet skrev 2023-06-04 20:31:34 följande:
    Bokstavligt talat, eller överdriver du?
    Nej, det var bokstavligt!
  • Anonym (L)
    Stjärnskottet skrev 2023-06-04 20:41:10 följande:
    Antingen skrattade hon rakt ut, eller så lämnade hon dig där och då.
    Det första, hon skrattade rejält. Men jag fick en chans att bli av med oskulden på riktigt också. 
  • Anonym (L)
    Stjärnskottet skrev 2023-06-04 20:50:38 följande:
    Hade det varit jag hade jag först slagit bort din tafsande hand.
    Det hade aldrig varit du för jag hade aldrig försökt ragga upp dig.
  • Anonym (L)
    Stjärnskottet skrev 2023-06-04 21:00:16 följande:
    Hahaha, nej det förstår jag. Jag har ingen dallerrumpa som hon i TS. Lägger du alltid handen på tjejens rumpa på första dejten?
    För det första var det här för ca 15 år sedan och vi hade redan börjat hångla innan vi drog till henne. För det andra så nej, idag tafsar jag inte alls på första dejten om hon inte börjar. Men jag älskar fortfarande att känna dallrande skinkor i mina händer.
  • Anonym (L)
    Stjärnskottet skrev 2023-06-04 21:11:41 följande:
    Ah OK. Då ska jag inte döma dig för hårt. Men låter du tjejen tafsa på dig alltså på första dejten?

Räcker det typ att du ser dallret på henne i TS, eller måste du känna det för att du ska komma? Ursäkta om jag är lite nyfiken, hahaha.
    Jag har inga problem om hon vill tafsa på första dejten. Dejtar bara tjejer jag är attraherad av. Det räcker att se en snygg dallrande rumpa för att jag ska bli hård men nu förtiden kommer jag inte lika lätt som när jag var överkåt oskuld.
  • Anonym (L)
    Eurydike skrev 2023-06-04 21:55:37 följande:
    Älskar när det händer! 😍 Det är SÅ hett! 🔥
    Vad? När killen sprutar i byxorna?? Haha, kul du gillar det. Har du en dallrande rumpa kanske du får en chans att uppleva det.
  • Anonym (L)
    Eurydike skrev 2023-06-06 20:42:28 följande:
    Precis! Det tänder en eld i mina brallor 🔥 Min rumpas äkta eller fiktiva daller är inte en förutsättning för att få en man att spruta i byxorna. Det gör män hela tiden. Sedan ligger de utslagna på motorhuvar för att återhämta sig 🚗
    Nu blir jag nyfiken, hur har du fått män att spruta i brallan? Kan du ge exempel? Det har aldrig hänt mig efter denna första gång.
Svar på tråden Klänningar och kjolar: hur kort är för kort?