Anonym (Varför) skrev 2023-06-03 00:15:14 följande:
Helkonstigt svar. Jag tycker inget, jag undrar vad som gör att du har denna preferensen och blev inte så mycket klokare på svaret. Alla frågor är inte kritik, vissa är nyfikenhet på hur andra tänker och resonerar (preferenser få alla ha, sen handlar det om vad som är rimligt och verklighetsförankrat. Men det är ju liksom ditt eget problem).
Du har denna preferensen för att "hämnas" på kvinnor som levt och haft relationer men inte varit intresserad av dig? Eller för att kvinnor som legat mer fler blivit stötta av din preferens?
var går gränsen då, hur många är förmånga i vilken ålder?
får man ha legat med 5 när man är 20, 18 när man är 60, 2 när man är 50, 10 när man är 45? Vad är rimligt för dig?
Det är inte bara på grund av helkonstigt svar utan förmodligen din läsförståelse också.
Jag har ingen sådan gräns, jag stör mig inte på antal innan. Gillar jag henne och hon gillar mig så vill jag försöka ändå. Jag vill inte välja bort av den anledningen.
Problemet är när jag inte får välja bort av den anledningen eller inte ens får tycka att det är negativt med stort antal. Den här grejen med att vilja bestämma över vad män man inte ens är intresserad av att vara med ändå skall få tycka eller ej. Antingen om detta eller någon annan preferens, tex. preferens för thailändska kvinnor, preferens för icke feta kvinnor, preferens för kvinnor som inte är singelmammor osv osv. Väldigt mycket sådant att män har preferenser upprör en del kvinnor och just den där mentaliteten att vilja styra över mäns preferenser, bestämma vad som är ok eller ej det är extremt oattraktivt.
Förstod du inte denna gången ger jag upp.