• Anonym (S)

Försvunnet barn

Gå igenom kompiskretsen. Ring runt till ALLA vänner och deras föräldrar. Prata med skolan om de vet något. Avvakta att skoldagen är slut och försök se var hen tar vägen.

Vet de varför tonåringen håller sig borta? Har det blivit en konflikt i familjen?

• Anonym (S)
    Anonym (Ö) skrev 2023-05-29 19:11:58 följande:
    Tonåring?
    Om du vet exakt ålder så kan du meddela det. Ts skriver bara under 15. Om det inte är en tonåring så kan ts rätta mig utan din hjälp.
  • Anonym (S)
    Anonym (Ö) skrev 2023-05-29 19:29:56 följande:
    Jag har inte rättat dig så sluta snacka skit, jag vet inte hur gammal. Ingen av oss vet så varför skriva tonåring när du inte vet? 
    Nej, din passiv-aggressiva kommentar var så klart bara för diskussionens skull. Suck....
  • Anonym (S)
    Anonym (Ö) skrev 2023-05-29 19:38:14 följande:
    Ja för diskussionens skull kan det var relevant att inte skriva missvisande kommentarer.
    Blir det annorlunda svar om barnet är 10 t ex istället för 13-14? På vilket sätt påverkar det svaren? Polisen är kontaktade, flera har föreslagit soc, mitt eget råd ändras inte heller.
  • Anonym (S)
    Anonym (Ö) skrev 2023-05-29 19:45:42 följande:
    Jag kan omöjligt förutse hur alla diskussioner kommer utveckla sig.

Kan du svara på nu varför du skrev tonåring?
    Du menar, du vill inte erkänna att svaren hade kunnat sett likadana ut. Men det går bra att hacka på andra.... Och nej, jag behöver inte svara på dina dumma frågor heller.
Svar på tråden Försvunnet barn