Inlägg från: Anonym (Gift man i T-shirt? really?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gift man i T-shirt? really?)

Gifta män med tight t-shirt på jobbet

Om gifta män har tajt t-shirt på jobbet.. typ piké, en storlek för liten åtsittande tisha eller något med riktigt korta ärmar som knappt täcker axeln.. är det en indikation att de vill få uppmärksamhet från kvinnor? Kan detta leda till otrohet eftersom de vill visa biceps? 

• Svar på tråden Gifta män med tight t-shirt på jobbet
    Pilsner skrev 2023-05-25 20:12:20 följande:

Det innebär att de gått upp i vikt och behöver köpa nya, lite större kläder.

Kanske. Men om det är en tydlig ökning av muskelmassa som gör tröjan tightare och inte fett, är det då otrohet?

(Jag lånar logiken från en annan tråd)
    Anonym (Hin håle) skrev 2023-05-25 20:20:27 följande:

Tight och en storlek för liten är inte synonymt med vartannat. 
    Och ja, se upp.....en sådan man tar alla kvinnor med storm. 

På mitt jobb finns en gift karl som har en överkropp som jag bedömer skulle vara XXL, men han säger att han bara har XL. Men då sitter tröjan sådär och exponerar muskelkonturer. Är trevligt att se men jag hade inte gillat om min karl gick till jobbet så! Är som att han verkligen vill att man skall se, kolla här alla tjejer, kolla mina muskler! Inte ok.
    Anonym (KD) skrev 2023-05-25 20:47:09 följande:
    Nej, för män fungerar inte som kvinnor. Om kvinnor däremot hade gått med tajta åtsittande byxor helt från ingenstans, så söker hon uppmärksamhet igenom att visa upp röven. 
    Tror jag inte på att det inte är för att visa upp sig. Varför har muskulöst byggda män annars ofta kroppsnära/åtsittande/kortärmat? 

När man sitter där på kontoret och kollar ut över produktion och man ser en karl i tight t-shirt bärandes på en tung låda, bred köttig rygg och svettrand längs ryggraden, en del av trapezius har letat sig ut över tyget i nacken då tänker man att han verkligen vill att man tittar på honom. Hur kan hans fru släppa ut honom så? 

Får man bita en muskulös man i trapezius? (bara lite lätt inte hårt givetvis)

FuckGoggleAskMe skrev 2023-05-25 22:40:07 följande:

Tight t-shirt på jobbet? Då har han ju halva inne, TS ansök om skilsmässa!! 

Man kan väl inte ansöka om att någon annan skall skilja sig? "Jo tjena Tingsrätten! Det är så att det finns en gift man på mitt jobb jag blivit förtjust i, Kan ni se till att han skiljer sig? Ja han är muskulöst byggd och ja han verkar inte kunna köpa t-shirt i rätt storlek. Då går skilsmässan igenom på Onsdag? Tack så mycket!" 
    Anonym (Helgonet Kristen-Kristina.) skrev 2023-05-25 23:34:34 följande:

Ja. De är slampiga när de klär sig så och alldeles för utmanande. De borde ha stora täckande, anständiga kläder för att skyla kroppen som är snuskig och utmanande när den exponeras i de små tröjorna som visar ALLT! 

Annars kommer de provocera fram att bli antastade av kvinnliga lustar när de går i korta shorts, små t-shirts och slampiga sandaler ute i sommarnatten. Män borde tänka på hur de klär sig ute i sommarnatten och tänka på riskerna med sin utmanande klädsel!

Idag såg jag en muskulös tatuerad man som måste vart minst 30, ändå hade han inte självinsikt att ta på sig annat på överkroppen än en ärmlös tröja och dessutom tränade han pull-ups. Pull-ups! Verkligen exponerade både utspänd rygg och armar fullt ut! Då får man faktiskt skylla sig själv litegrann om en tjej eller tant klämmer honom på latissimus eller mer än så.

Är just nu på ett nästan folktomt gym och det är en man ca 40-50 muskulös anabola silverräv som helt skamlöst militärpressar 105 kg för repetitioner och grymtar högt. 5 damer totalt vad jag kan se. Hur vågar han showa off så?

Svar på tråden Gifta män med tight t-shirt på jobbet