nigl skrev 2023-10-04 19:31:29 följande:
Haha jaa, vilken dröm! Gå tillbaka till ett normalt sexliv utan press 😍. Det får man ju tro att det gör, tar sig alltså. Det går ju bra för så så många!
Ja det är klart, sånt kan ju ta sin lilla tid. Håller iallafall tummarna för att ni får ett samtal innan helgen så att bollen eventuellt är i rullning!
Njae jag har väl lite lite mensvärk till och från. Lite huvudvärk. Svårt att känna något för jag kommer precis ur en förkylning så jag vet helt ärligt inte. När jag blev gravid med mitt första barn kände jag ingenting förutom mensvärk på flera veckor efter plusset så försöker att inte övertänka. Känns som den här cykeln hållit på i en evighet 😞
Då börjar väntan för dig med nu då! Hur lång brukar din lutealfas vara? 💛
Ja jag hoppas på det också.. Att dem ringer inom kort så vi vet vad som gäller framåt 🤎
Förstår att det är svårt att känna något nu då.. Du får avvakta lite.. När är BIM?
Jaa nu börjar den där väntan, jag tror inte på att det tagit sig, men jag hoppas ju såklart ✨🍂
Känner lite olika saker i kroppen..
* otroligt trött - försovit mig 2 mornar i rad
* huvudvärk till och från
*illningar och molande värk neråt och i äggstockarna
*tunga bröst, väldigt synliga ådror
Min sambo sa förut när han såg mig utan tröja, "meen har dina bröst växt eller??" 😂
Min lutealfas är 14 dagar, kanske vara +1 i bland också.. Vet inte om den räknas som lång?