Nomen123 skrev 2023-08-29 20:12:37 följande:
Åh va trist.. Jag som verkligen höll mina tummar. Tycker man själv får upp en del hopp när någon annan man följer här plussar 💛
Hade börjat imorgon jag, så gjorde jag.. Jag tog på på 3e dagen från start liksom.. Min mens varade ju bara i en dag dessutom.. Lite rosa/brunt dag 1.. Mycket dag 2 och inget dag 3..
Denna omgången tog jag på kvällen.. Kändes lite bättre, tänkte så att det kanske skulle ge mer huvudvärk/illamående med dubbeldos och då slipper man ju del av det om man tar dem på kvällen.. När man endå ska sova. Tog dem vid 19, med något litet till så magen inte var tom..
Förra månaden låg vid 11 dagar i streck 😂 så jäkla jobbigt och rätt så tråkigt men vi gav oss fasen påt.. Denna månaden har vi legat typ varannan fram tills igår, då kände jag idag att jag ville köra idag också.. Så det blev både igår och idag.. Ska nog köra varje dag denna veckan.. Uttröttande det än är.. Hur gör ni?
Igår var ägglossningstestet typ blankt, lördag och söndag svagt, idag svagt igen men endå streck.. Ska testa digitalt imorgon el torsdag.. Nc säger att högst fertilitet är på torsdag & fredag ✴️
Ja man får ju det, men det är bara att komma igång igen, får inte deppa ihop för mycket 🥰
Jag kör igång idag! I och med att det började tidig morgon iförrgår och drog igång på kvällen så tycker jag faktiskt det får räknas som mensens första dag. Kommer nog också köra eftermiddag/kväll för att slippa eventuella biverkningar direkt 🙌🏼 men då kör man bara på och tar 2 tabletter ihop då? Känns så läskigt på något sätt haha.
Oj ja 11 dagar i sträck är fasen slitigt 😅 men vad gör man inte för att få till det! Jag tror vi kommer köra varannan dag också fram till att ägglossningssymtom börjar komma och då köra varje. Min läkare sa att vi skulle ligga dag 9-16 varje dag (från kurstarten) så kommer vi inte missa ägglossning så kanske får prova det. Tycker det blir så tråkigt när det är ett måste 😔
Men wooow vad kul!! Vilken känsla när det är positivt va 😍 åh håller verkligen tummarna att det är en ordentlig en för din del den här månaden! ⭐️❤️