Nomen123 skrev 2023-08-18 12:53:48 följande:
Ja det är så trist alltså, det känns som en evighet tills nästa gång samtidigt som det bara är 2 veckor bort ca.. Men jag är så rädd för att få upp hoppet för att sen sänkas igen några dagar.. Igår var jag helt upp och ner, känslor mer utanpå än innanför.. Tårar som kom kors och tvärs.. Hujedamej vilken bergodalbana detta är.
Hur länge har ni försökt?
Jag vet ju inte om jag fick en kemisk graviditet i juni som jag svagt såg på test i början på juli.. På ett sätt de positivt, för då funkar det ju.. Men endå inte positivt ändå såklart.
Jag tvivlar lite på letrozolen denna månaden, om jag ska köra på med den eller bara gå på min egen ägglossning.. Samtidigt som jag bara vill gå all in och köra dubbeldos.. 🤯
Svårt svårt..
Mensen kom ju igår, men är redan typ borta.. Är så trött på det också, att den är så kort..
Ska nog också köpa digitala.. Dem känns säkrare på något vis..
Jag fick min ägglossning om det stämmer exakt 7 dagar efter avslutad kur.. Och hade rejäl värk mellan ÄL och mensen..
Jag förstår, jag håller med. En otrolig bergochdalbana?
Vi slutade skydda oss i januari. Men precis i samband med det spårade min cykel ut totalt, fick spottings hela tiden, utebliven mens, kort mens. Inte alls som jag haft tidigare så jag har inte alls kunnat följa min cykel för att veta när ägglossningen kan inträffa förrän senaste två månaderna Då jag började med Provera för att få igång mensen.
Hur länge har ni försökt?
Brukar din mens vara kort? Förstår att det är stressande också. Fick du ett pluss i juni som sedan försvann eller hur fungerar det?
Körde du enkeldos Letrozol den här månaden? Jag tänker att jag iallafall vill prova mig på dubbeldos för det har jag aldrig gjort..