Letrozol och ägglossning
Men det lät ju smidigt! Absolut skönt att ha det gjort. Hur många besök var det för utredningen? Men hur lång är kön till IVF ungefär?
Ja det är ju skumt, det brukar ju liksom trappas ut med mensen inte bara ta tvärt slut efter ett rikligt flöde.. konstigt men sån är ju kroppen hehe oförutsägbar.
Hur känns det nu med Letrozolen när du kör dubbelt, några biverkningar? Är nästan lite nervös för att göra det nästa månad.
Natural Cycles bekräftade min ägglossning imorse för CD17 (det var i fredags), men känns lite konstigt att det skulle varit den dagen för det var då jag fick positivt ägglossningstest och har fått för mig att LH-höjningen sker typ 24-48 timmar FÖRE ägglossningen så jag tror mer på CD18..? Men är ingen expert..
Såhär ser grafen ut:
Vi ställdes på kö i April, tror den är rätt så lång.. Dem sa ca 6 månader för oss tror jag.
Det känns (peppar peppar) förvånansvärt bra än så länge, ingen huvudvärk, inget illamående eller molande värk.. Än.... 🙈 Men sist på enkel kur så kom lite biverkningar på dag 4.. Alltså imorgon.. Så vi får se.. Så det känns Bra 👏
Alltså NC gör lite som den vill känner jag.. Vet inte om de stämmer överens helt, din graf är rätt så lik min, som den såg ut förra månaden tycker jag 🙂 tur att man kan gå på symtom i kroppen också, jag köpte digitala ägglossningstest till denna omgången.. Dem är ju så mycket bättre än stickorna känner jag.. Känner du av symtom så det verkar stämma överens med grafen? 🥰Håller tummarna för dig 🌺