Letrozol och ägglossning
Ja jag använde sånna strip test tills dom började ge indikation på att ÄL närma sig sen började med digitala annars blir de ju svindyrt 😅 så de kan jag rekommendera med billiga, kan man börja väldigt tidigt bara för att va på den säkra sidan. Ja jag trodde aldrig jag skulle lägga ner all denna tid o pengar på ÄL tester? Vänner som aldrig ens tog test och blev gravida så tänkte att de blir säkert samma med mig så länge man ligger bara 😂
Fick chockerande nog utslag på ÄL redan cykeldag 13?? Trodde inte de skulle bli så med tanke på förkylning och cykel kändes bara körd denna gången. Men min temp är dock inte riktigt där jag vill ha den och är idag på cykeldag 17 så vi får se kommande dagarna.
Vilken cykeldag är du på? 😊
Ja ökade ytterligare idag så hoppas på att få den bekräftad av appen imorgon 🙏🏼 men ja jag förstår med semestertider, allt blir ju helt upp och ner. Jag måste vakna i princip samma tid varje dag ändå, semester eller ej så hittills har tempningen funkar efter 1,5 vecka semester. Får se hur det håller i sig för jag har 4 veckor kvar haha..
Det är väldigt smart! Ska absolut köra på det i höst i samband med Letrozol, med billiga i början och sedan byta av (om man inte har turen att ha blivit gravid innan dess?).
Det är så olika och orättvist det där ❤️. Jag fick nästan dåligt samvete när jag blev gravid med min dotter på första ägglossningen utan att testa när flera i min närhet kämpade. Men det får jag ju igen nu när det inte funkar för mig 😅
Oj det var tidigt! Det är väl rätt säkert på att det var då den kom då? Ägglossningstest brukar inte visa positivt falskt? Har appen bekräftat?
Jag är på cykeldag 18 😊