Letrozol och ägglossning
Ja ökade ytterligare idag så hoppas på att få den bekräftad av appen imorgon 🙏🏼 men ja jag förstår med semestertider, allt blir ju helt upp och ner. Jag måste vakna i princip samma tid varje dag ändå, semester eller ej så hittills har tempningen funkar efter 1,5 vecka semester. Får se hur det håller i sig för jag har 4 veckor kvar haha..
Det är väldigt smart! Ska absolut köra på det i höst i samband med Letrozol, med billiga i början och sedan byta av (om man inte har turen att ha blivit gravid innan dess?).
Det är så olika och orättvist det där ❤️. Jag fick nästan dåligt samvete när jag blev gravid med min dotter på första ägglossningen utan att testa när flera i min närhet kämpade. Men det får jag ju igen nu när det inte funkar för mig 😅
Oj det var tidigt! Det är väl rätt säkert på att det var då den kom då? Ägglossningstest brukar inte visa positivt falskt? Har appen bekräftat?
Jag är på cykeldag 18 😊
Är verkligen så olika för alla. Trodde aldrig jag skulle befinna mig i denna situation. Är som en helt främmande värld när allt man lär sig i skolan är hur naturligt och enkelt de är att skaffa barn?
Är givetvis inte helt 100 på om jag faktiskt ägglossat men hade i alla fall LH stegring cykeldag 13 redan på morgonen. Och idag bekräftade NC ägglossning cykeldag 15 men tycker tempen stigit väldigt trögt denna cykel jämfört med mina andra så vågar inte hoppas för mycket. Men är bara på ÄL+3 då om jag ska utgå från NC så får hoppas på mer temp ökning dom kommande dagarna!
Hade du förresten tagit något progesteron prov?