Rödluvan93 skrev 2023-06-30 11:46:55 följande:
Ja vi får se lite hur denna cykel slutar. Min mens är beräknad på söndag, vågar knappt hoppas även om en liten knutta utav mig givetvis gör de ändå. Men man kan inte låta bli att tänka om inte 3 Letrozol behandlingar ökade chansen varför skulle en spolning göra de 🙄 man blir verkligen en bitter liten kärring när man möts av bara motgångar! 😂
Nu är vi hemma i alla fall, känns både skönt och tungt. Tillbaka till den där bubblan om att få de där efterlängtade barnet. Var rätt skönt att komma hemifrån ifrån allt. Även om jag ångrar lite att vi tog ett barnvänligt hotell. Gick ganska bra att va vid den större poolen där de var mer vuxna och ungdomar. Men en dag gick vi till den lite mindre och jag fick ett totalt sammanbrott av att se alla barnfamiljer så dit gick vi inte mer. Höll oss till den stora djupa poolen. Annars gick de rätt bra ändå. Vi gick ut en del o hitta på saker.
Åh vad spännande att vi har BIM samtidigt!! När hade du tänkt testa? ❤️ vill typ testa imorgon med ett sånt ultra tidigt test men vi ska iväg på eftermiddagen och käka med några kompisar så vet inte om jag vågar och väntar till söndag istället.
Ja de var lite av en berg o dalbana du hade på din cykel 😅 har den börjat öka igen? 😊 min är rätt knasig med men uteslutit en del temp då vi var utomlands.
Nej men kanske var det spolningen som gjorde susen vem vet 😍 hur är tempen den här månaden? Lika hög som förra cykeln trots uteslutna tempar för att ni var utomlands?
Jag kan inte föreställa mig hur jobbigt det måste kännas att se alla barnfamiljer ❤️ Jag tycker det är jobbigt nog när jag ser att de jag spenderade min första föräldraledighet får sina andra barn nu 😔 när man själv mer än gärna hade velat vara på samma bana..
Men så skönt att ni fick en fin semester iallafall!
Jag tänkte faktiskt testa imorgon? Orkar inte vänta och är det positivt så måste det synas imorgon så kan jag släppa det för den här månaden. Tempen var på 36,66 idag så inte en dag under sträcket på över en vecka, betydligt högre än jag brukar ha men funderar på om det kanske kan vara att det är varmt ute? Vet inte är så ny på det här ☺️
Jag har dock bara RFSU testa ofta-tester och får känslan att de kanske inte är så bra? De visar tidigast från BIM.
Förstår om det kanske kan påverka middagen negativt om det inte blir positiva besked imorgon? Men jag hade varit för nyfiken, det är ju skönt att bara veta 🥰❤️