nigl skrev 2023-06-28 12:17:37 följande:
Ja men vad märkligt att de inte tänkte igenom alls där, ren tur att du har en enkeldos hemma iallafall om ni bestämmer er för att köra på den här månaden 🥰 känns ju dock som att ett recept lätt borde gå att fixa om de inte har totalt stängt alla de här veckorna.
Ja njut! Det blir er sista utan barn 🥰 sen förstår jag såklart att det känns jobbigt att man trodde att man skulle vara på en annan plats nu i sommar ❤️
Nu har min ägglossning bekräftats den här månaden iallafall och har samma BIM som du 😊 om ägglossningen stämmer enligt appen så har jag ju verkligen ingen chans att ha lyckats bli gravid den här månaden haha. Men det är ju ett stort spann jag har på dagar.
Ingen mens. Mensen med provera skulle ha kommit som absolut senast 2-5 dagar efter avslutad kur och det var i måndags.. Förstår ingenting varför den inte dykt upp.. Fortfarande relativt hög temp men den dippade lite idag?? Och lika mycket berg och dalbana här 😅❤️
Ja vi får se lite hur denna cykel slutar. Min mens är beräknad på söndag, vågar knappt hoppas även om en liten knutta utav mig givetvis gör de ändå. Men man kan inte låta bli att tänka om inte 3 Letrozol behandlingar ökade chansen varför skulle en spolning göra de 🙄 man blir verkligen en bitter liten kärring när man möts av bara motgångar! 😂
Nu är vi hemma i alla fall, känns både skönt och tungt. Tillbaka till den där bubblan om att få de där efterlängtade barnet. Var rätt skönt att komma hemifrån ifrån allt. Även om jag ångrar lite att vi tog ett barnvänligt hotell. Gick ganska bra att va vid den större poolen där de var mer vuxna och ungdomar. Men en dag gick vi till den lite mindre och jag fick ett totalt sammanbrott av att se alla barnfamiljer så dit gick vi inte mer. Höll oss till den stora djupa poolen. Annars gick de rätt bra ändå. Vi gick ut en del o hitta på saker.
Åh vad spännande att vi har BIM samtidigt!! När hade du tänkt testa? ❤️ vill typ testa imorgon med ett sånt ultra tidigt test men vi ska iväg på eftermiddagen och käka med några kompisar så vet inte om jag vågar och väntar till söndag istället.
Ja de var lite av en berg o dalbana du hade på din cykel 😅 har den börjat öka igen? 😊 min är rätt knasig med men uteslutit en del temp då vi var utomlands.