Letrozol och ägglossning
Jag är på ÄL+9 idag så 10 imorgon om jag nu får för mig att ta ett testa tidigt gravtest imorgon bitti 😅 jo så länge mensen inte dyker upp så är det i alla fall inte kört om man skulle få negativt. Åh man vill så gärna men samtidigt vänta lite till. Lite orolig att jag ska ta de lite för hårt ändå om de skulle va negativt bara för jag tog de för tidigt och bli ledsen på jobb. Är än så länge ganska symptomfri så kanske bäst att vänta 🙈
Jag har 36,56, vad har du? Har inte haft mer än en dag över den linjen på hela cykeln sen mensen slutade? Så vet inte hur jag ska tolka det 😔
Har du tagit ett test nu?! Jag tänkte att jag testar på lördag oavsett om tempen höjs eller inte, men räknar med negativt.
Ja man kan ju bli väldigt ledsen men på ett sätt skönt att veta också. Men det är ju ändå inte kört i och med att det är tidigt! Jag var helt symtomfri när jag plussade, symtomen kom flera veckor efter plus 😃 hade t.o.m. otrolig mensvärk den dagen jag plussade så var helt övertygad om att jag inte var gravid och testade bara för att jag var en dag sen..