Letrozol och ägglossning
Heej, hur går det för dig? 🙏🤗
Heej, hur går det för dig? 🙏🤗
Va härligt ❄️😊
jag har inte ringt barnmorskan än, tänkte göra det i vecka eller så.. efter Ultraljud helst.
jag mår illa, är sjukt trött och andfådd.. särskilt i trappan här hemma.. men på gymmet går det bra 🙏😃
Precis. Så skönt för dig att det är den här veckan du får se! Får du extra koller i och med IVF eller hur funkar det? 😊
Enligt NC är det 12 september som går efter ägglossning, andra appar så är det upp till en vecka tidigare då de räknar från mensen, så vi får väl se på ultraljudet 🥰 när har du?
Jag ska dit imorgon på ultraljud och sen är det inget förräns vecka 12.. via Barnmorskan. så om allt ser bra ut imorgon så ringer jag barnmorskan efter det. 🥰
Heej 💐
det har gått så himla bra.
Fick de vårt lilla hjärta där inne med ett tickande hjärta ❤️ ögonen fylldes av tårar. Hon mätte det till 8+4 så några dagar fram.. 🙏❤️ så tacksam!!
gullig du är som frågar ❄️🤍
Heej! Hur går det för dig? Hur mår du? 😊🌸
Meeen Heeej.
jag mår bra, illamående till och från men det känns som att det börjar bli bättre. Har lite små symtom här och där man det är helt klart hanterbart. går in i vecka 14 på fredag, det går så fort.. ❤️
igår var jag på Kub test och fick se den lilla, så himla häftigt och mysigt ❤️ allt var bra och jag fick låg risk för kromosomavvikelser 🙏
hur går det för dig? 🌷
//
Nej men titta vilken liten sötnos 😍 så himla himla häftigt! Och vad skönt att du mår så bra. Vecka 14, tiden bara flyger iväg ju! Härligt att det gick så bra på Kuben!
Jag mår oerhört illa men har fått tabletter utskrivet som faktiskt fungerar någorlunda så det kunde varit värre 😊 annars är det tröttheten som är värst. Gick in i vecka 11 idag och var på tidigt ultraljud för en vecka sedan och fick se den lilla krabaten 🥺❤️ känns så skönt att veta att allt så långt ser fint ut!
Ja såklart! Längtar bara till alla vet så jag slipper dölja symtomen för det är utmattande. Tur att kunna jobba hemma majoriteten 😊 blev alla glada? Vi har berättat och förklarat lite för vår 2,5 åring så hon nämner ju bebis ibland så det är väl bara en tidsfråga innan det läcker ut 😅
Ja redan.. Men som du säger är det ju mestadels svullnad, men hur som helst lite svårt att gömma alltid..
Har ditt illamående släppt? Längtar så