Letrozol och ägglossning
18 ägg fick dem ut.. Så det var mååånga.
Inväntar samtal idag om hur många som blivit befruktade, hoppas några blev det. 🙏
Hur går det för dig? 🤗
Nu ringde dem från kliniken, 16 ägg befruktade av 18... Alltså Wow 🥰
Nu ska det bara klara sig fortsatt fram tills den preliminära återföringen på Lördag 🙏👏
Du har bra förutsättningar sa dem när dem ringde, eller ja, vi tillsammans har det ❤️❤️
Så himla häftigt! Glad för er skull att det går så bra 😍 hur har det gått nu då? Blev det någon återinföring igår? 🙏🏼 hoppas hoppas!
Mensen kom imorse här. En dag tidig. Hellre åt det hållet än försenad mens och negativt test som det var förra månaden. Men känner mig helt klart väldigt nere. Men försöker se det positivt att min cykel äntligen verkar fungera ❤️
heej 😊
det har gått bra, har redan plussat 🌟
är enligt appen redan i vecka 5 🙈
hoppas så att vår lilla kotte Väljer att stanna 🙏
det är nog helt normalt, brukade kunna få så jag också några dagar innan jag började testa.. trodde alltid den skulle komma tidigare när det blev så men icke 💕 heja ägglossningen 🙏
Åh stort stort grattis! Vad glad jag blir för dig 😍 kommer gå så bra så. Har du fått några symtom än?
Så märkligt att de kommer såhär tidigt för ägglossningstesten är så gott som blanka så på så sätt verkar ju inget vara på gång riktigt än 😊 hoppas få ett positivt test söndag/måndag
❤️ har börjat på gymmet igen också för att få tankarna att fokusera på lite annat.. längtar till den 9/1 just nu bara 🙏 men tiden rusar verkligen fram.
hur går det för dig?
Heej, hur går det för dig? 🙏🤗
Va härligt ❄️😊
jag har inte ringt barnmorskan än, tänkte göra det i vecka eller så.. efter Ultraljud helst.
jag mår illa, är sjukt trött och andfådd.. särskilt i trappan här hemma.. men på gymmet går det bra 🙏😃
Precis. Så skönt för dig att det är den här veckan du får se! Får du extra koller i och med IVF eller hur funkar det? 😊
Enligt NC är det 12 september som går efter ägglossning, andra appar så är det upp till en vecka tidigare då de räknar från mensen, så vi får väl se på ultraljudet 🥰 när har du?
Jag ska dit imorgon på ultraljud och sen är det inget förräns vecka 12.. via Barnmorskan. så om allt ser bra ut imorgon så ringer jag barnmorskan efter det. 🥰
Heej 💐
det har gått så himla bra.
Fick de vårt lilla hjärta där inne med ett tickande hjärta ❤️ ögonen fylldes av tårar. Hon mätte det till 8+4 så några dagar fram.. 🙏❤️ så tacksam!!
gullig du är som frågar ❄️🤍
Heej! Hur går det för dig? Hur mår du? 😊🌸
Meeen Heeej.
jag mår bra, illamående till och från men det känns som att det börjar bli bättre. Har lite små symtom här och där man det är helt klart hanterbart. går in i vecka 14 på fredag, det går så fort.. ❤️
igår var jag på Kub test och fick se den lilla, så himla häftigt och mysigt ❤️ allt var bra och jag fick låg risk för kromosomavvikelser 🙏
hur går det för dig? 🌷
Nej men titta vilken liten sötnos 😍 så himla himla häftigt! Och vad skönt att du mår så bra. Vecka 14, tiden bara flyger iväg ju! Härligt att det gick så bra på Kuben!
Jag mår oerhört illa men har fått tabletter utskrivet som faktiskt fungerar någorlunda så det kunde varit värre 😊 annars är det tröttheten som är värst. Gick in i vecka 11 idag och var på tidigt ultraljud för en vecka sedan och fick se den lilla krabaten 🥺❤️ känns så skönt att veta att allt så långt ser fint ut!