Letrozol och ägglossning
Hej, här är en till som ska börja med letrozol idag.. Första gången någonsin, är lite nervös men endå peppad.. Men försöker hålla det lagom och inte ha för stora förväntningar vilket såklart är svårt.
Hur har ni mått och har ni ätit dem dag 3-7?
Jag fick min mens i förrgår, dock bara blött en tampong typ.. Igår morse va de lite brunt för att sedan helt försvinna.. Så nu finns inte ett spår av den alls.. Jag brukar dock blöda väldigt lite.. Vilket också oroar mig, har alltid varit tacksam för det även om jag endå blött mer än vad jag gör nu.. Men den kan liksom komma i typ några timmar för att sedan försvinna.. Och gärna brunt liksom.
Har 3 barn som jag blivit gravid med super lätt, inga konstigheter alls men nu, är det svårt minsann.. Vi är utredda och alla prover visa bra, samt att jag gjorde en spolning i april osv..
Ägglossning har jag varje månad vad jag tror, får iallafall molande värk samt ägglossningssekret.. Är väl dock ingen garanti att ägget släpper för det..
Har även börjat tempa nu, ligger runt 36,40 någonstans i stort sätt dagligen, tar tempen tidigt.. Hur mycket går er upp vid ägglossning och är de när den går upp som ägget lossar? Tusen frågor här ❤️