• Aniiee

Så här ser världens vackraste ut enligt AI!

Let me try!

Jag skrev in "World's most beautiful/handsome woman" och "World's most handsome/beautiful man" I Dall-E och fick resultaten:

Beautiful woman:

Handsome woman

Handsome man:

Beautiful man:

Jag... tror att AI.konst har lite att jobba på.

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee
    AnnaZL skrev 2023-05-21 19:56:34 följande:
    Haha, jätteroligt! Blommor för kvinnor och hand i håret för män
    Ja, det var ett kul experiment.

Nu har jag bara 6 krediter kvar den här månaden =/. Några önskemål? Prompts du/någon vill att jag ska skriva i?
  • Aniiee
    linani skrev 2023-05-21 20:32:21 följande:
    "Dom flesta är vita"? 1,5 miljarder kineser och 1,5 miljarder indier skulle nog hävda annorlunda.

Bättre lycka med argumentationen nästa gång! Skål
    Lägger vi till lika många afrikaner så blir det mer än 50% av jordens befolkning....
  • Aniiee
    ClumsySmurf skrev 2023-05-21 20:24:19 följande:
    Det är inte konstigt att de mest dreglade bilderna är på vita när de flesta är vita.

"Behåll "skeva" och ändra ouppneåliga till "extremt snäva och mycket svåruppnåeliga""

Det heter ideal av en anledning.

Du som har lite finare värdegrund, har du alltid gått till 'doktorn' som vann sist?
    Bara ca 15% av jordens befolkning är vit, så argumentet borde i så fall snarare att de mest dreglade bilderna är på vita för att det är exotiskt.
  • Aniiee
    AnnaZL skrev 2023-05-21 21:23:30 följande:
    Jag vet inte riktigt hur det funkar med prompts, men händerna blir ju alltid skojiga. går det att gånde vackraste händerna?
    Let's try!

Gjorde in till där jag efterfrågade Leonardo Da Vinci-stil

Verkar som att när fokus är på händerna blir det ändå ok, om en ej perfekt
Svar på tråden Så här ser världens vackraste ut enligt AI!