Inlägg från: Anonym (Vad händer?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vad händer?)

Känner du dig bekväm med att exponera din kropp

Anonym (Mhm) skrev 2023-05-21 18:07:42 följande:
    Jag har inte sagt att det är normalt. Jag berättar om hur jag har påverkats av vad kvinnor sagt till mig. Kanske att det får nån att tänka till innan man känner att man måste anmärka på andras kroppar.
    Lite trist är det. Är inte så noga med att bada längre, men visst har det varit varma dagar då det hade varit skönt att hoppa i. Sen så rekommenderas män att inte sola överkroppen, större cancerrisk för oss.
    Blir förvirrad? Är du TS?
  • Anonym (Vad händer?)
    Anonym (kvinna) skrev 2023-05-21 23:02:00 följande:
    Ingen skulle någonsin ens tänka på att döma någon i din ålder för dens kropp på stranden.

Man räknar inte med, eller kräver, att äldre är "snygga" på det viset som yngre är.

Fan va skönt det ska bli att bli gammal så man slipper bry sig längre.
    Hur vet du det? Tänker att man blir bedömd av personer i sin egen åldersgrupp. Däremot tror jag precis som du att man bryr sig mindre med åldern.
  • Anonym (Vad händer?)
    Anonym (Tjock+äldre=bryr mig inte.) skrev 2023-05-22 20:09:32 följande:
    Jag visste inte riktigt hur jag skulle bemöta den kommentaren faktiskt. Det lutar åt att jag tog illa upp pga att personen verkar mena att eftersom jag tydligen är för  GAMMAL  så förväntas jag inte kunna vara slank/snygg osv. Är jag osynlig nu? Självklart jämför jag mig med jämnåriga och många är smalare och snyggare än jag är. 
    Att jag bryr mig mindre stämmer. 
    Nej, jag förstår verkligen det. Tror att personen kanske är ung och utgår från sig själv.
  • Anonym (Vad händer?)
    Anonym (Johan) skrev 2023-06-06 21:30:33 följande:
    Om jag får tycka som kille, så kan knappt bröst bli för stora. Glad Så var nöjd! 
    Bara dom få tjejer som fyllt på brösten till fotbollar. 
    Fast bröst kan ju verkligen bli för stora. Hur tror du att det känns att gå omkring och bära på två tunga bollar 24/7?
  • Anonym (Vad händer?)
    Anonym (Johan) skrev 2023-06-07 08:43:01 följande:
    Vad jag menade var att jag tycker stora bröst är fint och härligt. Så ni som har stora, jag tycker om det.
    Men dom som fyller på så det ser ut som fotbollar där går gränsen. 
    Att det sen kan vara jobbigt för ryggen att bära stora bröst, det kan jag förstå. 
    Ja, du är långt ifrån ensam om det. Fick (stora) bröst redan på mellanstadiet och har fått uppmärksamhet för dem hela livet sedan dess. Även av förbipasserande män på gatan som tycker att det är passande att kommentera. Eller glo. Nu som 26 börjar jag bli hyfsat less på den uppmärksamheten.
  • Anonym (Vad händer?)
    Anonym (Johan) skrev 2023-06-09 22:55:28 följande:
    Vilken storlek är det på dina bröst? 
    DD eller E. Hurså?
  • Anonym (Vad händer?)
    Anonym (Lina) skrev 2023-06-10 18:52:02 följande:
    Va glad att ni inte har större. Jag hade E redan i 7:an. Både dyrt och svårt att hitta både bh och kläder. Så därför har det oftast blivit att jag lånat min storebrors tröjor för att gömma dom
    Låter jobbigt. Förstår dig verkligen. Tycker att det är nog jobbigt att ha E.
Svar på tråden Känner du dig bekväm med att exponera din kropp