Inlägg från: Anonym (Johan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Johan)

Känner du dig bekväm med att exponera din kropp

Anonym (Lina) skrev 2023-06-05 21:53:00 följande:

Numera är jag bekväm med det. Är lite mullig med riktigt stora bröst som jag alltid skämts för och försökt dölja. Var jobbigt när jag var i tonåren men nu vid 30 så vågar jag äntligen visa mig och gillar blickarna.

Var glad över dina stora bröst. Så fint!
    Tänk va tråkigt om du inte haft några alls, det finns ju dom som inte har mer än bröstvårtor. 
  • Anonym (Johan)
    Anonym (Lina) skrev 2023-06-05 22:07:43 följande:
    Jodå nu är jag glad över dom. Kanske något för stora men men.. Jo så är det. 
    Om jag får tycka som kille, så kan knappt bröst bli för stora. Glad Så var nöjd! 
    Bara dom få tjejer som fyllt på brösten till fotbollar. 
  • Anonym (Johan)
    Anonym (Vad händer?) skrev 2023-06-06 21:32:08 följande:
    Fast bröst kan ju verkligen bli för stora. Hur tror du att det känns att gå omkring och bära på två tunga bollar 24/7?
    Vad jag menade var att jag tycker stora bröst är fint och härligt. Så ni som har stora, jag tycker om det.
    Men dom som fyller på så det ser ut som fotbollar där går gränsen. 
    Att det sen kan vara jobbigt för ryggen att bära stora bröst, det kan jag förstå. 
  • Anonym (Johan)
    Anonym (Vad händer?) skrev 2023-06-07 13:46:30 följande:
    Ja, du är långt ifrån ensam om det. Fick (stora) bröst redan på mellanstadiet och har fått uppmärksamhet för dem hela livet sedan dess. Även av förbipasserande män på gatan som tycker att det är passande att kommentera. Eller glo. Nu som 26 börjar jag bli hyfsat less på den uppmärksamheten.
    Vilken storlek är det på dina bröst? 
  • Anonym (Johan)
    Anonym (Vad händer?) skrev 2023-06-09 22:59:48 följande:
    DD eller E. Hurså?
    Jag bara undrade eftersom du skrev att du hade stora. Då blev jag nyfiken. Min fru har också E.
  • Anonym (Johan)
    Anonym (Lina) skrev 2023-06-10 18:52:02 följande:
    Va glad att ni inte har större. Jag hade E redan i 7:an. Både dyrt och svårt att hitta både bh och kläder. Så därför har det oftast blivit att jag lånat min storebrors tröjor för att gömma dom
    Jag förstå att det är jobbigt i den åldern. 
    Vilken storlek har du nu som vuxen då?
  • Anonym (Johan)
    Anonym (Lina) skrev 2023-06-10 23:47:47 följande:
    Har L nu
    Ojdå. Visst inte att ni tjejer kunde få så stora bröst naturliga. Då förstår jag att det är jobbigt att bära på dom.
    Men härligt att få titta på, det kan jag inte säga något annat. 
Svar på tråden Känner du dig bekväm med att exponera din kropp