• Anonym (Uuu)

Första gången med en transexuell - Hjälp

Jo det är så att jag ska ha en träff imorgon med en person som är transexuell. Hon är född man men identifierar sig som kvinna. Hon har påbörjat sin transition. Hon har bröst och allmänt feminin kropp men har fortfarande kvar sin penis.

Träffen är i princip en uttalad sexträff, det är ingen tvekan att vi ska ligga imorgon. Jag börjat dock bli orolig. Jag har aldrig legat med en transexuell person tidigare. Jag är orolig att göra fel, jag har enbart varit med cis kvinnor innan.

Är det någon med erfarenhet som kan ge mig tips? Bör jag agera på ett visst sätt? Tar tacksamt emot alla tips för att göra det så bra som möjligt för henne.

• Svar på tråden Första gången med en transexuell - Hjälp
  • Anonym (Jaow)

Så här: eftersom även transpersoner är individer så spelar det knappast någon roll vad andra har för upplevelser. Obehagligt att du pratar om transpersoner som objekt snarare än riktiga personer. Mer rimligt hade väl varit att ställa frågan riktad mot transpersoner istället.
    Men: å andra sidan så är det väl så att den här transpersonen du säger att du ska träffa inte existerar och att det snarare är så att du jagar runkmaterial...

• Anonym (Uuu)
    Sagofé skrev 2023-05-20 09:01:26 följande:
    Det kommer gå superbra - lek er fram med händer, läppar och tunga.

Ge & ta av varandra.

Önskar er en skön start på något nytt tillsammans!

Skriv här och berätta hur det gick för er Tungan ute
    Tack, lovar att återkomma.
  • Anonym (Uuu)
    Anonym (Jaow) skrev 2023-05-20 09:03:34 följande:

Så här: eftersom även transpersoner är individer så spelar det knappast någon roll vad andra har för upplevelser. Obehagligt att du pratar om transpersoner som objekt snarare än riktiga personer. Mer rimligt hade väl varit att ställa frågan riktad mot transpersoner istället.
    Men: å andra sidan så är det väl så att den här transpersonen du säger att du ska träffa inte existerar och att det snarare är så att du jagar runkmaterial...

Jag tror mest du anstränger dig för att hitta något kränkande. Nej jag pratar inte om någon som ett objekt, men den här personen är transexuell så då behöver jag ju nämna det.
    Har du inget bättre än att sprida negativ energi och komma med dumma anklagelser så är jag klar med dig.
  • Anonym (leka med elden)
    Anonym (Uuu) skrev 2023-05-19 22:03:58 följande:
    Första gången med en transexuell - Hjälp

Jo det är så att jag ska ha en träff imorgon med en person som är transexuell. Hon är född man men identifierar sig som kvinna. Hon har påbörjat sin transition. Hon har bröst och allmänt feminin kropp men har fortfarande kvar sin penis.

Träffen är i princip en uttalad sexträff, det är ingen tvekan att vi ska ligga imorgon. Jag börjat dock bli orolig. Jag har aldrig legat med en transexuell person tidigare. Jag är orolig att göra fel, jag har enbart varit med cis kvinnor innan.

Är det någon med erfarenhet som kan ge mig tips? Bör jag agera på ett visst sätt? Tar tacksamt emot alla tips för att göra det så bra som möjligt för henne.

Vad fick dig att börja nätdejta en transsexuell till att starta med? Homosexuella böjelser, experiementell nyfikenhet, personlig kommunikation/attraktion?

Har du kommit så långt att du bestämt dig för dejt borde ju sådana farhågor knappast existera. Nu talar jag klart från ett bisexuellt perspektiv där kön inte spelar roll eftersom jag tänder på helhet och person.
  • Anonym (Kan bli jättesvårt)
    Anonym (leka med elden) skrev 2023-05-20 12:36:42 följande:
    Vad fick dig att börja nätdejta en transsexuell till att starta med? Homosexuella böjelser, experiementell nyfikenhet, personlig kommunikation/attraktion?

Har du kommit så långt att du bestämt dig för dejt borde ju sådana farhågor knappast existera. Nu talar jag klart från ett bisexuellt perspektiv där kön inte spelar roll eftersom jag tänder på helhet och person.
    Anledningen att man börjar dejta en transsexuell är nog ofta för att även trots man vet så säger hjärnan ändå "vilken härlig TJEJ" "vad snygg HON är" osv. Allt det förändras när penis gör sig påmind, då kommer transfobin fram och då kan man ha hunnit ganska långt och redan gjort vissa grejer.
  • Sagofé
    Anonym (Kan bli jättesvårt) skrev 2023-05-20 12:45:45 följande:
    Anledningen att man börjar dejta en transsexuell är nog ofta för att även trots man vet så säger hjärnan ändå "vilken härlig TJEJ" "vad snygg HON är" osv. Allt det förändras när penis gör sig påmind, då kommer transfobin fram och då kan man ha hunnit ganska långt och redan gjort vissa grejer.
    Tror du överdriver din ev oro.

Det är gott med fitta. Det är gott med kuk.

Win Win inte svårare än så 
  • Anonym (Kan bli jättesvårt)
    Sagofé skrev 2023-05-20 12:52:13 följande:
    Tror du överdriver din ev oro.

Det är gott med fitta. Det är gott med kuk.

Win Win inte svårare än så 
    Ha nej. Det är inte oro, det är erfarenhet av just detta.
  • Sagofé
    Anonym (Kan bli jättesvårt) skrev 2023-05-20 13:06:59 följande:
    Ha nej. Det är inte oro, det är erfarenhet av just detta.
    Om du nu är så erfaren kan du ju ge trådskaparen positiva råd istället för dina ängsliga funderingar

Du har ju koll påstår du 
  • Anonym (Mia)
    Sagofé skrev 2023-05-20 13:19:26 följande:
    Om du nu är så erfaren kan du ju ge trådskaparen positiva råd istället för dina ängsliga funderingar

Du har ju koll påstår du 
    Fast om ens erfarenhet är att det kändes fel, så är det ju så. 
  • Sagofé
    Anonym (Mia) skrev 2023-05-20 13:31:23 följande:
    Fast om ens erfarenhet är att det kändes fel, så är det ju så. 
    Så det är ett gott stöd till trådskaparen menar du?
Svar på tråden Första gången med en transexuell - Hjälp