Inlägg från: Anonym (man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (man)

Du som dumpat din otrogna partner. Försökte h*n komma krypandes tillbaka någon gång?

Ja, hon försökte med "tänk på barnen". Jag kontrade med "hur mycket tänkte du på barnen när du låg och knullade med den andra snubben?"

• Anonym (man)
    Anonym (Yes) skrev 2023-05-22 13:29:56 följande:
    Ja, om någon annan varit tanklös mot barnen så är det OK att själv också vara det, oh yeah...
    På vilket sätt menar du att dumpa en skithög är detsamma som att var tanklös mot barnen?

Menar du att man ska tvinga sig själv att leva med någon man inte litar på och föraktar för "barnens skull"?
  • Anonym (man)
    Anonym (Yes) skrev 2023-05-22 17:30:27 följande:
    Det var inte vad du skrev att du gav för anledning till henne.
    Jag skrev inte någonting om någon anledning öht i det du kommenterade.
    Jag påpekade för henne dubbelmoralen att kräva att jag skulle tänka på barnen när hon själv bevisligen inte gjort det.

Anledningen var ganska enkel, jag ville inte leva med en person jag inte kan lita på och hade dumpat henne oavsett vad hon sagt.
  • Anonym (man)
    Anonym (Yes) skrev 2023-05-22 17:52:05 följande:
    Varför påpekar du hennes dubbelmoral när det handlade om att du skulle tänka på barnen? Hur är det ens relevant. Du verkar mest bry dig om dina egna kränkta känslor framför allt annat. Bara för någon annan inte tänkte på barnen så kan väl du göra det ändå eller hur. Oavsett vilken dubbelmoral din partner hade, oh my god...
    Ja varför ska man påpeka andras dubbelmoral när de ställer krav på dig som de själva inte lever upp det?... för att man känner för det? Så förstår det orimliga i det? Så de lär sig?... finns många anledningar.

Och du fortsätter att babbla på om kränkta känslor men vill inte svara på varför man skulle behöva vara kvar med någon som man inte litar på för barnens skull?

Beklagar om du vart dumpad men det brukar bli så när man är otrogen.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (man)
    Anonym (Ljung.) skrev 2023-07-12 18:51:09 följande:

Ett av mina ex vänstrade. Det var en bekant till henne som berättade det för mig. Eftersom det hade skurit sig mellan henne och exet trodde jag först att det bara var osant skvaller hon gick ut med, men det visade sig stämma. Hon förnekade först, men medgav snart att det stämde. Hon fick en dag på sig att samla sina saker och dra. Med tanke på vad jag sa till henne vid uppbrottet hade det förvånat mig väldigt mycket om hon hade kommit krypande tillbaka och bett om en ny chans. Det gjorde hon inte heller.

Senare fick jag veta att hon blev gravid av prasslet, men att han drog. Så nu hankar hon sig fram som ensamstående mamma med små omständigheter och jag känner faktiskt inget större medlidande för henne. Dock synd om barnet.

Vilken tur att du fick reda på det annars hade hon förmodligen lurat på dig att ungen var din.
Svar på tråden Du som dumpat din otrogna partner. Försökte h*n komma krypandes tillbaka någon gång?