Du som dumpat din otrogna partner. Försökte h*n komma krypandes tillbaka någon gång?
Ja, hon försökte med "tänk på barnen". Jag kontrade med "hur mycket tänkte du på barnen när du låg och knullade med den andra snubben?"
Ja, hon försökte med "tänk på barnen". Jag kontrade med "hur mycket tänkte du på barnen när du låg och knullade med den andra snubben?"
Ett av mina ex vänstrade. Det var en bekant till henne som berättade det för mig. Eftersom det hade skurit sig mellan henne och exet trodde jag först att det bara var osant skvaller hon gick ut med, men det visade sig stämma. Hon förnekade först, men medgav snart att det stämde. Hon fick en dag på sig att samla sina saker och dra. Med tanke på vad jag sa till henne vid uppbrottet hade det förvånat mig väldigt mycket om hon hade kommit krypande tillbaka och bett om en ny chans. Det gjorde hon inte heller.
Senare fick jag veta att hon blev gravid av prasslet, men att han drog. Så nu hankar hon sig fram som ensamstående mamma med små omständigheter och jag känner faktiskt inget större medlidande för henne. Dock synd om barnet.